mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Men det de vil er bare ikke rigtigt det samme. Måske var det en tidligere iOS version. Jeg har lige prøvet at sige "remind me to buy bananas when I get home", og det så ud til at virke (nu er jeg dog hjemme, så jeg ved ikke om den rent faktisk gør det, men den skrev at den ville udføre reminderen ved min privatadresse).
Men jo, det er da stadig meget sjovt :) hvorfor viser den egentlig søgeresultater? Er det Google Now?
Men jo, det er da stadig meget sjovt :) hvorfor viser den egentlig søgeresultater? Er det Google Now?
Ja, det er selvfølgelig meget morsomt :) men jeg forstår ikke helt hvorfor den i det hele taget viser søgeresultater.
Hvis man beder GNOW om at lave en sandwich søger den efter det men siger "make it yourself".
Synes NOW er the shit.
Synes NOW er the shit.
Fjolle (20255) skrev:Har du prøvet "okay google sudo make me a sandwich"?
Nej, men nu har jeg har lyst til at prøve, men sidder møde, så kan ikke sige noget så random.
Zombie Steve Jobs (20256) skrev:men sidder møde, så kan ikke sige noget så random.
Det ved du ikke før du prøver!
OxxY (20258) skrev:side-9 pigens patter.
http://ekstrabladet.dk/side9/
Og hvad sker der lige for hele ansigts situationen.
Zombie Steve Jobs (20254) skrev:Hvis man beder GNOW om at lave en sandwich søger den efter det men siger "make it yourself".
Synes NOW er the shit.
Men hvis man opretter en reminder, er man vel ikke også interesseret i at søge efter det, eller hvad?
Ikke særlig on topic:
Husk at købe den nyeste Humble Bundle! Den har Batman og alt muligt.
Har du aldrig fået danske appelsiner da? De ser sådan ud:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thum...
At DR mener at en Nexus 5 bliver hunde dyr i Danmark med 4000 kroner (hvilket er højt sat).
Så vidt jeg kan se, så koster en iPhone 5s og en Nexus 5 det samme i USA og en iPhone 5s koster næsten det dobbelte af en Nexus 5 i Danmark.
Hmmm... DR, har i sovet under æble træet?
http://www.dr.dk/Nyheder/Viden/Tech/2013/11/01/104...
Så vidt jeg kan se, så koster en iPhone 5s og en Nexus 5 det samme i USA og en iPhone 5s koster næsten det dobbelte af en Nexus 5 i Danmark.
Hmmm... DR, har i sovet under æble træet?
http://www.dr.dk/Nyheder/Viden/Tech/2013/11/01/104...
Apple.com og den cirka pris jeg kender i USA.
Og så .. øh, priserne jeg ser i Danmark.
I USA synes jeg både at en iPhone 5s 32 GB koster 299 USD (Apple.com) og en Nexus 5 32 GB 349 USD (Google Play). I Danmark har jeg set en Nexus 5 3800 kroner (forudbestilling) og 6400 kroner for en iPhone 5s 32 GB på EDBpriser.
EDIT: Nexus 5 kan fåes hos Call Me til 3700 DKK som mindste pris.
Apple.com og den cirka pris jeg kender i USA.
Og så .. øh, priserne jeg ser i Danmark.
I USA synes jeg både at en iPhone 5s 32 GB koster 299 USD (Apple.com) og en Nexus 5 32 GB 349 USD (Google Play). I Danmark har jeg set en Nexus 5 3800 kroner (forudbestilling) og 6400 kroner for en iPhone 5s 32 GB på EDBpriser.
EDIT: Nexus 5 kan fåes hos Call Me til 3700 DKK som mindste pris.
4000kr er mange penge for en enhed der ikke er en flagskibs-enhed.
Hvordan klarer den det egentlig med varmen? kan se den er sat 400Mhz højere end Galaxy S4.
Hvordan klarer den det egentlig med varmen? kan se den er sat 400Mhz højere end Galaxy S4.
Den ene danske pris var uden, den anden var med betalt abonnement, altså efter abonnement (1 måneds abonnement og oprettelse).
Men nu giver det i hvert fald mening! Dog er det lidt sjovt at den ikke kan købes uden abonnement hos producenten.
Jeg har ikke haft nogen varme problemer.
Mht. flagskib, så er den måske ikke af specs, men grundet ren Android, så er den nok på mange måder den mest flydende og en af de hurtigste. Ellers er det da kun kamera der (måske) halter lidt. RAM og CPU er den da godt med, og skærm er den da også.
EDIT: Parallel import fra england så har min kostet 3200 kroner.
Den ene danske pris var uden, den anden var med betalt abonnement, altså efter abonnement (1 måneds abonnement og oprettelse).
Men nu giver det i hvert fald mening! Dog er det lidt sjovt at den ikke kan købes uden abonnement hos producenten.
Jeg har ikke haft nogen varme problemer.
Mht. flagskib, så er den måske ikke af specs, men grundet ren Android, så er den nok på mange måder den mest flydende og en af de hurtigste. Ellers er det da kun kamera der (måske) halter lidt. RAM og CPU er den da godt med, og skærm er den da også.
EDIT: Parallel import fra england så har min kostet 3200 kroner.
Galaxy S4 Google Edition udkom for ca et år siden ikke? :-) Telefoner med Stock er der nok af. Så på ingen måde flagskib.
Mere en "Vi sætter standarden, du ved at du kan forvente at alt virker"-skib :D
OG dog..
"G+ app still stutters when scrolling. General UI performance seems no better than the N4. Again, probably OS related given the beefy hardware."
"Camera can't handle a moving target at all (unless you like blur). This was a naturally lit indoor shot with no HDR. Front camera is not centered in it's little peep hole in the chassis (doesn't seem to affect its use though)."
"Touch tracking is dismal like every other Android device in existence (compared to iOS)."
"The micro USB port is bloody upside down like the N7!"
"You guys better check your screen on a white page for grey screen bleed issue."
"rattling power button"
Kan du Myth Buste ovenstående "Owners Thread kommentarer?"
Edit2
Mere en "Vi sætter standarden, du ved at du kan forvente at alt virker"-skib :D
OG dog..
"G+ app still stutters when scrolling. General UI performance seems no better than the N4. Again, probably OS related given the beefy hardware."
"Camera can't handle a moving target at all (unless you like blur). This was a naturally lit indoor shot with no HDR. Front camera is not centered in it's little peep hole in the chassis (doesn't seem to affect its use though)."
"Touch tracking is dismal like every other Android device in existence (compared to iOS)."
"The micro USB port is bloody upside down like the N7!"
"You guys better check your screen on a white page for grey screen bleed issue."
"rattling power button"
Kan du Myth Buste ovenstående "Owners Thread kommentarer?"
Edit2
IT-ekspert Yvossen (20272) skrev:
Det kan man nu sagtens, men Verizon, AT&T og en mere er "forvalgt" - ligesom man i Tyskland har valgmulighederne O2, Vodafone og Telekom ...
Forstår faktisk ikke hvorfor man ikke kan det i DK o_O
(Går ud fra at du mener om Apple)
Det er da rigtigt meget et flagskib, kender du pt. andre enheder med Android 4.4? :)
G+ app der skulle stutter, det er ikke noget jeg har bemærket, selv ikke nu når jeg sidder og prøver at få den til det. Sikker på at det ikke er terracide der har opdaget at det IKKE er en nvidia GPU? Microstutter, faggot. ^^
Nej, UI er ikke bedre end N4, men det kan vel heller ikke være bedre end flydende? o.0 N4 havde fint med kraft til at håndtere UI. Tilgengæld så loader ting en del hurtigere.
Mobil kamera er lårt, altid lårt. Lev med det. :) Om den har problemer med bevægende mål kan jeg ikke sige, jeg bruger kun mobil lårte kamera til huskeseddel. :)
Ved ikke hvad de hentyder til med touch tracking problemer, lyder lidt som en iOS bruger der sidder fast i Android 2.3-tankegang. Ingen problemer her.
Er der en standard for hvordan en microUSB skal vende? Det er vist en person der ikke kan finde ud af at skifte fra Windows 7 til Windows 8. :)
Grey screen bleed issues? På en helt hvid side, der er de eneste misfarvninger mine finger-fedt aftryk.
Rattling power button, nu de siger da, så er der måske lidt hvis du bevæger den fra side til side. Det var ikke noget jeg havde opdaget uden den kommentar.
Det er da rigtigt meget et flagskib, kender du pt. andre enheder med Android 4.4? :)
G+ app der skulle stutter, det er ikke noget jeg har bemærket, selv ikke nu når jeg sidder og prøver at få den til det. Sikker på at det ikke er terracide der har opdaget at det IKKE er en nvidia GPU? Microstutter, faggot. ^^
Nej, UI er ikke bedre end N4, men det kan vel heller ikke være bedre end flydende? o.0 N4 havde fint med kraft til at håndtere UI. Tilgengæld så loader ting en del hurtigere.
Mobil kamera er lårt, altid lårt. Lev med det. :) Om den har problemer med bevægende mål kan jeg ikke sige, jeg bruger kun mobil lårte kamera til huskeseddel. :)
Ved ikke hvad de hentyder til med touch tracking problemer, lyder lidt som en iOS bruger der sidder fast i Android 2.3-tankegang. Ingen problemer her.
Er der en standard for hvordan en microUSB skal vende? Det er vist en person der ikke kan finde ud af at skifte fra Windows 7 til Windows 8. :)
Grey screen bleed issues? På en helt hvid side, der er de eneste misfarvninger mine finger-fedt aftryk.
Rattling power button, nu de siger da, så er der måske lidt hvis du bevæger den fra side til side. Det var ikke noget jeg havde opdaget uden den kommentar.
IT-ekspert Yvossen (20275) skrev:Ved ikke hvad de hentyder til med touch tracking problemer, lyder lidt som en iOS bruger der sidder fast i Android 2.3-tankegang. Ingen problemer her.
Der har for nylig været en test der viste at tiden fra fysisk berøring til registrering i app var kortere i iOS. Måske er det det de tænker på.
IT-ekspert Yvossen (20275) skrev:Det er da rigtigt meget et flagskib, kender du pt. andre enheder med Android 4.4? :)
Ikke sikker på at OS'et er nok til den betegnelse. :P flere får jo KitKat nu her.
Tykke ende nedad, skal en USB vende. Det er ihvertfald det de gør.
At LG har smidt den omvendt gør at Nexus 5 ikke kan spille sammen med hvad der ellers er universel tilbehør.
At LG har smidt den omvendt gør at Nexus 5 ikke kan spille sammen med hvad der ellers er universel tilbehør.
Angående universel tilbehør, så er det vel ikke meget værre end når de sætter den på siden, på siden af bunden eller i toppen.
Jeg ved ikke om flagskibsbetegnelsen har en faktisk officiel beskrivelse.
Det er vel noget med at "X produkt er foran inden for Y kategori" og om det er foran i 6 dage eller 6 måneder er vel ligemeget i sidste ende. Jeg ved ikke om det er nok, det var bare for at stikke til dig og din mulige defination af flagskib. :)
Så lidt som forskellen på PC-10600 RAM og PC-12800 RAM ved normal brug. Det kan måles, men om det faktisk er noget der mærkes i dagligdagen, det er en anden ting.
Angående universel tilbehør, så er det vel ikke meget værre end når de sætter den på siden, på siden af bunden eller i toppen.
Jeg ved ikke om flagskibsbetegnelsen har en faktisk officiel beskrivelse.
Det er vel noget med at "X produkt er foran inden for Y kategori" og om det er foran i 6 dage eller 6 måneder er vel ligemeget i sidste ende. Jeg ved ikke om det er nok, det var bare for at stikke til dig og din mulige defination af flagskib. :)
markjensen (20276) skrev:Der har for nylig været en test der viste at tiden fra fysisk berøring til registrering i app var kortere i iOS. Måske er det det de tænker på.
Så lidt som forskellen på PC-10600 RAM og PC-12800 RAM ved normal brug. Det kan måles, men om det faktisk er noget der mærkes i dagligdagen, det er en anden ting.
SlettetBruger (20281) skrev:Flagskib er en producents topmodel.
Nu hedder den jo Google Nexus 5, de laver ikke så mange andre telefoner pt.
Google er ikke producenten, Android er ikke producenten.
Nexus 5 er et flagskib for android, ligesåmeget som Surface produkterne er Flagskib for Win8 og Win RT..
Og det er de ikke.
Nexus 5 er et flagskib for android, ligesåmeget som Surface produkterne er Flagskib for Win8 og Win RT..
Og det er de ikke.
SlettetBruger (20284) skrev:Google er ikke producenten, Android er ikke producenten.
Og det er de ikke.
Nej, det er jeg da godt klar over, men det er jo det, den hedder ffs og når den findes her http://www.google.com/nexus/5/ må man jo for fanden antage, at det er deres flagskib. Magen til mundhuggeri og ligegyldig diskussion skal man satme lede længe efter.
Ved ikke hvorfor fanden jeg skriver, det er jo omtrent så ligegyldigt som det, der kommer ud mellem fingrene når man klemmer om en lort.
Zombie Steve Jobs (20286) skrev:Magen til mundhuggeri og ligegyldig diskussion skal man satme lede længe efter.
Både og. Nexus serien startede med at være rollemodeller for hvad Google ville have at Android telefoner skulle kunne. Nu er de tilsyneladende mere et hyggeprojekt.
IT-ekspert Yvossen (20275) skrev:Er der en standard for hvordan en microUSB skal vende? Det er vist en person der ikke kan finde ud af at skifte fra Windows 7 til Windows 8. :)
Hvis jeg køber en dock, så skal telefonens skærm vende ud mod mig - ikke ind imod docken :)
IT-ekspert Yvossen (20275) skrev:Mobil kamera er lårt, altid lårt. Lev med det. :) Om den har problemer med bevægende mål kan jeg ikke sige, jeg bruger kun mobil lårte kamera til huskeseddel. :)
Min K800i havde et fremragende kamera, med xenon-flash. Det kunne matche datidens consumer dSLR :)
I henhold til USB standarden, skal usb-logoet på stikket sidde på den sidde af devicet hvor usb-logoet er.PHP-Ekspert Thoroughbreed (20288) skrev:Hvis jeg køber en dock, så skal telefonens skærm vende ud mod mig - ikke ind imod docken :)
Da de færeste mobiler nu om dage, har et USB logo på mobilen, kan stikket vende på begge måder, uden at "bryde" standarden.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (20288) skrev:
Hvis jeg køber en dock, så skal telefonens skærm vende ud mod mig - ikke ind imod docken :)
Du har en iPhone og dermed ikke microUSB, du skal jo bare købe dit ikke-så-universale-Apple-udstyr. :)
Men, f.eks. HTC Desire S, der vender den både forkert og sidder på siden.
http://media.t3.com/img/resized/ht/xl_HTC_DesireS_...
Kommunalvalg? http://www.dagens.dk/indland/her-er-kommunalvalget...
IT-ekspert Yvossen (20295) skrev:Kommunalvalg? http://www.dagens.dk/indland/her-er-kommunalvalget...
Det vil da være et mere sigende foto end de mange andre anonyme ansigter som ellers sidder i lygtepælene. I det mindste skjuler hun ikke at hun forsøger at blive valgt på hendes udseende.
Very much On Topic:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sudanese_goat_marriag...
As old as the Internet, men det vidste jeg ikke...
http://en.wikipedia.org/wiki/Sudanese_goat_marriag...
As old as the Internet, men det vidste jeg ikke...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.