mboost-dp1

Things that make you go hmm -leg

Gå til bund
Gravatar #19901 - Zombie Steve Jobs
8. okt. 2013 21:08
hurr, durr, derp potato! Det må han gøre fremover.
Gravatar #19902 - Slettet Bruger [1760462138]
8. okt. 2013 21:25
Hvad sker der lige for min upload? http://www.speedtest.net/result/3021122362.png
Gravatar #19903 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. okt. 2013 10:59
markjensen (19900) skrev:
Ellers kan de fleste vel regne ud at han fastsætter tempoet, og så er det jo ligemeget hvilke ord han siger (sålænge det er nemt nok at adskille ordene).

Du lyder jo som om at du ved noget om musik!

Zombie Steve Jobs (19901) skrev:
hurr, durr, derp potato! Det må han gøre fremover.

Det stemmer jeg fandme for!
Gravatar #19904 - markjensen
9. okt. 2013 11:19
PHP-Ekspert Thoroughbreed (19903) skrev:
Du lyder jo som om at du ved noget om musik!

De fleste ved vel hvorfor de tæller i starten af en sang :O
Gravatar #19905 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. okt. 2013 11:26
markjensen (19904) skrev:
De fleste ved vel hvorfor de tæller i starten af en sang :O

... det var ironisk

Btw, så havde det været endnu mere cool hvis han havde talt på sønderjysk :P
Gravatar #19906 - markjensen
9. okt. 2013 11:29
Jeg tror bare min pointe var at jeg synes I bruger alt for meget tid på at diskutere hvorvidt han bør sige det på dansk eller ej når nu er det er irrelevant for den funktion det har.
Gravatar #19907 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
9. okt. 2013 11:33

Du kan ikke se det sjove/pudsige/hmm i, at Lars siger "En, to, tre, fire" istedet for den klassiske "One, two, three, fou'"

Vi bliver nok aldrig enige :)
Gravatar #19908 - markjensen
9. okt. 2013 12:09
Jo, det er da meget sjovt at han gør det i en musikvideo, men på nogle af indlæggene lød det bare som om det var vigtigt at publikum forstår hvad han siger (underforstået at han ikke burde sige det på dansk).
Gravatar #19909 - E.T.
10. okt. 2013 10:31
Har lige fået en ny 24" 1080p skærm ind ad døren. Adskillige WTFs:

Post.dk skifter T&T nummer uden at sige det til nogen. (Så jeg ikke kan spore pakken, og ikke får SMS advisering)

Pakken ankommer d.8 til postkontoret. Men først idag får jeg en lap papir i min postkasse om at den er forsøgt afleveret d.8. (På trods af at jeg er hjemme hele tiden, pga. hjemmearbejdsplads)

Åbner kassen med min nye skærm, ser at den kommer med et VGA kabel (Hvem sværger til VGA i år 2013? Jeg har ikke engang VGA udgang på min PC mere)
Gravatar #19910 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. okt. 2013 10:34
E.T. (19909) skrev:
Åbner kassen med min nye skærm, ser at den kommer med et VGA kabel

"Kabel medfølger!"

Gæt hvilket kabel er billigst ...
Gravatar #19911 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. okt. 2013 10:58
... at Mærsk-fonden giver 1 mia kr til staten >_<
Gravatar #19912 - Wolfgang
10. okt. 2013 11:19
PHP-Ekspert Thoroughbreed (19911) skrev:
... at Mærsk-fonden giver 1 mia kr til staten >_<

Og så kommer der med garanti alle de dumsmarte kommentarer om at Mærsk blot kan trække det fra i skat osv.

Jeg mener personligt at Mærsk har gjort ekstrem meget for Danmark, og tilsyneladende stadig gør. Nu håber jeg blot politikerne bruger den milliard fornuftigt (Ja, jeg er måske lige lovlig optimistisk :-))
Gravatar #19913 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. okt. 2013 11:21

Jamen de KAN da trække et fr...

Nå, pyt med det - jeg læste at det svarede til knap 800.000 pr skole, hvilket jeg synes er en stor slat! Håber dog ikke på at de bliver klattet væk på lærererne, men at de bliver brugt fornuftigt.

- edit -

Og nåja, hvis de stadig har et par kroner på kistebunden kan de da støtte "Jans gældsfond" med et par hundrede tusind :P
Gravatar #19914 - Hængerøven
10. okt. 2013 11:29
Wolfgang (19912) skrev:
Jeg mener personligt at Mærsk har gjort ekstrem meget for Danmark

Så absolut.

Men husk nu lige at det er vores fælles ressourcer de sidder og skummer fløden af.

Det er lidt til grin at vi som land, lader en koncern blive så magtfulde på vores alles bekostning, for derefter at sidde at sige vi bør være taknemmelige når vi får lidt igen. (1 Mia. er jo ikke engang nok til at blive kaldt småpenge i det forhold)
Gravatar #19915 - Clauzii
10. okt. 2013 11:49
Hængerøven (19914) skrev:
Wolfgang (19912) skrev:
Jeg mener personligt at Mærsk har gjort ekstrem meget for Danmark

Så absolut.

Men husk nu lige at det er vores fælles ressourcer de sidder og skummer fløden af.

Det er lidt til grin at vi som land, lader en koncern blive så magtfulde på vores alles bekostning, for derefter at sidde at sige vi bør være taknemmelige når vi får lidt igen. (1 Mia. er jo ikke engang nok til at blive kaldt småpenge i det forhold)

Det er jo kapitalismen i en nøddeskal. Det er vist ikke kun Maersk ;)
Gravatar #19916 - fjols
10. okt. 2013 14:33
Hængerøven (19914) skrev:

Tror man skal være dansker for ikke at kunne glæde sig over at få 1 mia. til folkeskolerne.
Gravatar #19918 - Hængerøven
10. okt. 2013 16:50
fjols (19916) skrev:
Tror man skal være dansker for ikke at kunne glæde sig over at få 1 mia. til folkeskolerne.

Okay...

Det næste bliver vel at man yder til samfundet fordi man betale skat af sin kontanthjælp?
Gravatar #19919 - Zombie Steve Jobs
10. okt. 2013 16:52
Hængerøven (19918) skrev:
Okay...

Det næste bliver vel at man yder til samfundet fordi man betale skat af sin kontanthjælp?

DU SKAL SIGE TAK!
Gravatar #19920 - fjols
10. okt. 2013 16:57
Hængerøven (19918) skrev:
fjols (19916) skrev:

Okay...

Hvordan mener du det kan sammenlignes?
Gravatar #19921 - Hængerøven
10. okt. 2013 17:25
fjols (19920) skrev:

Sammenligningen er ikke direkte... Men hvor mange % tror du 1 Mia. Udgøre af den mængde penge Mærsk har tjent på en ubalanceret nordsøsaftale?

Nogen skøn lyder på 200 Mia til Mærsk fordel, bare ved bestikkelse* af politiske partier omkring kulbrinteskatten i 2003(Eller der omkring)

Så undskyld mig hvis jeg ikke klapper af dem over en Mia. Som mere eller mindre er at betegne som reklame penge for dem nu

*Parti støtte
Gravatar #19922 - Saxov
11. okt. 2013 05:29
Hængerøven (19921) skrev:
Sammenligningen er ikke direkte... Men hvor mange % tror du 1 Mia. Udgøre af den mængde penge Mærsk har tjent på en ubalanceret nordsøsaftale?

Tja, Staten blev jo inviteret med til at borer efter olie i nordsøen, men turde ikke satse.

Men ja, Mærsk var heldig og satsede rigtigt, på samme måde som der er nogen der vinder 590M$ i powerball.
Så fordi de er heldige med en investering, og ikke ender som Finn Nørbygaard efter IT Factiory - Kan man da godt være taknemlig over at de deler noget af deres held - friviligt.. I stedet for bare at sige "Jamen lotto genvinsten er jo resultatet af en masse indbetalinger lavet af de folk der nu får lidt af deres penge igen.."
Gravatar #19923 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
11. okt. 2013 05:47
Saxov (19922) skrev:
Men ja, Mærsk var heldig og satsede rigtigt, på samme måde som der er nogen der vinder 590M$ i powerball.

Penge er ikke alt
Gravatar #19924 - Zombie Steve Jobs
11. okt. 2013 06:29
PHP-Ekspert Thoroughbreed (19923) skrev:
Penge er ikke alt

Jamen tak for lort! Sikken en trist omgang.
Gravatar #19925 - fjols
11. okt. 2013 10:13
Hængerøven (19921) skrev:
fjols (19920) skrev:

Nogen skøn lyder på 200 Mia til Mærsk fordel, bare ved bestikkelse* af politiske partier omkring kulbrinteskatten i 2003(Eller der omkring)

Så undskyld mig hvis jeg ikke klapper af dem over en Mia. Som mere eller mindre er at betegne som reklame penge for dem nu

*Parti støtte

Pointen er vel at de ikke behøver give noget som helst, men det har de valgt at gøre. De penge kan gøre meget godt for folkeskolen.
Det er penge folkeskolen ikke havde haft hvis Mærsk ikke frivilligt havde givet dem. Uanset hvor stor en andel af Mærsk's pengetank det er, så gavner det.

Synes det er så typisk dansk med den der hurr durr, hvorfor giver de ikke flere penge når de har så mange flere.
Gravatar #19926 - Ronson ⅍
11. okt. 2013 10:40
Der kan også være bagtanker ved at donere penge, måske de ønsker at formildne de politikere der overveje at kræve flere penge af dem.
Gravatar #19927 - Hængerøven
11. okt. 2013 12:12
fjols (19925) skrev:
Synes det er så typisk dansk med den der hurr durr, hvorfor giver de ikke flere penge når de har så mange flere.

Hvis der er noget der er typisk dansk, så er det sgu den tendens til at prøve at udstille alle andres argumenter som "Hur dur"

Der er nu engang en stor forskel på at mene at de bør give flere penge, og så at mene at de skal have færre penge at give af.

Hvis ikke det var for den tåbelige nordsøsaftale, ville pengene have været endt i den fælles kasse fra start af, hvilket ville betyde at det ikke var en eller anden excentrisk bestyrelse der skal råde over hvor pengene bliver brugt.
Gravatar #19928 - didriksen86
11. okt. 2013 12:55
Var det Mærsk skyld at de danske politikere er nogle idioter? Nej?
Gravatar #19929 - Hængerøven
11. okt. 2013 13:07
didriksen86 (19928) skrev:
Var det Mærsk skyld at de danske politikere er nogle idioter? Nej?

De store summer der tilfældigvis lige blev givet i parti støtte lige inden aftalen, kunne nu godt have en del i skylden, tror du ikke?

Gravatar #19930 - snesman
11. okt. 2013 13:19
Og så er vi ude i konspirationsteorier igen.

On topic: Nokia Lumia 920 til 1888. Virker meget billigt.
Gravatar #19931 - Hængerøven
11. okt. 2013 13:20
snesman (19930) skrev:
Og så er vi ude i konspirationsteorier igen.

Nu tager du vel pis på mig?

Gravatar #19932 - snesman
11. okt. 2013 13:22
Nej. Eller er der beviser for at Mærsk betalte sig til den aftale? For så kan det undre at der ikke bliver rejst tiltaler. Eller domstolene er også i foret på dem?

Og med domstole mener jeg politiet -.-
Gravatar #19933 - Nåkja
11. okt. 2013 13:24
snesman (19930) skrev:
On topic: Nokia Lumia 920 til 1888. Virker meget billigt.

Det er godt nok meget telefon til pengene!
Gravatar #19934 - didriksen86
11. okt. 2013 13:47
Hængerøven (19929) skrev:
De store summer der tilfældigvis lige blev givet i parti støtte lige inden aftalen, kunne nu godt have en del i skylden, tror du ikke?

Det er irrelevant. Det er de danske politikere der har truffet afgørelsen og ikke Mærsk.
Gravatar #19935 - Hængerøven
11. okt. 2013 13:59
snesman (19932) skrev:
Nej.

Ok. Men ja det er en konspirations teori. Det er jo åbenlyst. Du siger det som om det er en fy fy ord?

Men alvorligt talt, så er det jo ikke en ægte konspirations teori, men bare min personlige udledning af en række hændelser.

snesman (19932) skrev:
Eller er der beviser for at Mærsk betalte sig til den aftale

Det jeg siger er at det kunne have haft en indflydelse på den åbenlyst ensidig aftale, at der blev ydet parti støtte til de partier der havde en indflydelse på aftalen.

snesman (19932) skrev:
For så kan det undre at der ikke bliver rejst tiltaler

Så har du vist ikke læst specielt meget politisk historie?

Desuden er loven omkring parti støtte under dyb kritik af både udlandet, og danske eksperter/jurister, Men sjovt nok er der ingen politikkere der vil røre emnet.

didriksen86 (19934) skrev:
Det er irrelevant. Det er de danske politikere der har truffet afgørelsen og ikke Mærsk.

Nu bliver det vist lidt pinligt for dig... Hvis du mener det er irrelevant om et firma har ydet parti støtte til de politiske partier der efterfølgende indgik en til firmaet, fordelagtig aftale, skal du vist holde dig fra politik.

Jeg siger ikke det var ulovligt. Men det er ganske relevant og er med til at give et større billede af hvordan sådan en aftale kunne finde sted.
Gravatar #19936 - didriksen86
11. okt. 2013 14:06
Du har jo fat i noget. Det er ikke ulovligt og Mærsk har ikke gjort noget ulovligt og har fulgt reglerne.
Hvorfor skal det være Mærsk's problem at de danske politikere har sagt ok til aftalen? Ja, det kan godt være at Mærsk har doneret nogle penge men det er ikke ulovligt og er ikke korruption ifølge loven.
Hvis du skal være sur på nogen så er det de danske politikere og ikke Mærsk du skal være sur på.
Gravatar #19937 - didriksen86
11. okt. 2013 14:07
Og måske ligefrem være glad for at en stor del af Mærsk er ejet af en fond som vil donere nogle penge til det danske samfund, selvom de ikke behøver at gøre det.
Gravatar #19938 - Slettet Bruger [1254964853]
11. okt. 2013 14:09
Det bedste jeg længe har gjort, var at imprægnere røvskægget med Grønlandsk Voks.
Man sparer 66% toilet papir, og det er slut med udholdende Golden nuggets der altid hænger tilbage i gardinerne.
Samtidig har det mindsket friktionen imellem ballerne, og derved sænket energi forbruget når der vandres.
Prøv det, og vend tilbage med jeres erfaringer.
Jeg skal lige sige at jeg ikke er nogen ekspert i voks, men jeg ved lidt om nuggets.
Gravatar #19939 - Hængerøven
11. okt. 2013 14:14
didriksen86 (19936) skrev:
Hvis du skal være sur på nogen så er det de danske politikere og ikke Mærsk du skal være sur på

Jeg er skam også sur på de danske politikkere, det var bare ikke lige dem der var indgangsvinklen her.

Købmanden har taget røven på sin kunde, nej det var ikke ulovligt, men købmanden er stadig en nar, selvom kunden var dum..

Jeg synes man har et moralsk ansvar, og det ansvar synes jeg ikke Mærsk levede op til da han sagde ja til en så åbenlyst ensidig aftale. ligesom når købmand der tager røven på en kunde.

Tager du 200kr i overpris for en vare, skal du ikke forvente jeg er taknemmelig når du stikker min unge en 1kr slik pose.
Gravatar #19940 - Zombie Steve Jobs
11. okt. 2013 14:18
SlettetBruger (19938) skrev:
Det bedste jeg længe har gjort, var at imprægnere røvskægget med Grønlandsk Voks.
Man sparer 66% toilet papir, og det er slut med udholdende Golden nuggets der altid hænger tilbage i gardinerne.
Samtidig har det mindsket friktionen imellem ballerne, og derved sænket energi forbruget når der vandres.
Prøv det, og vend tilbage med jeres erfaringer.
Jeg skal lige sige at jeg ikke er nogen ekspert i voks, men jeg ved lidt om nuggets.

W.T.F.
Gravatar #19941 - snesman
11. okt. 2013 14:29
Hængerøven (19935) skrev:
Ok. Men ja det er en konspirations teori. Det er jo åbenlyst. Du siger det som om det er en fy fy ord?

Men alvorligt talt, så er det jo ikke en ægte konspirations teori, men bare min personlige udledning af en række hændelser.

Nej nej, det er ikke et fy ord for mig. Jeg tror bare mere på at de danske politikere var dårlige forhandlere og/eller forblændet af muligheden for at holde det hele på "danske" hænder. Men jeg er ærlig talt ikke super meget inde i detaljerne i den aftale.
Gravatar #19942 - Slettet Bruger [1254964853]
12. okt. 2013 09:52
5S kan få "Blue Screen Of Reboot"

http://www.dailytech.com/Apples+iPhone+5S+Flaw+Tri...
Gravatar #19943 - markjensen
12. okt. 2013 16:22
Elgigantens nye logo (ikke at det gamle var meget bedre)
Gravatar #19944 - XorpiZ
12. okt. 2013 21:56
Disse reaktioner fra tv2s live-update fra Vild med Dans (ja, de har liveupdate....), da det viste sig, at Allan Simonsen igen gik videre:

Det er simpelthen en katastrofe at folk - uden forstand på dans - kan blive ved med at stemme på Allan. Det er useriøst og gør sikkert, at TV2 mister seerere. Jeg er stået af for i år. Jeg bliver så vred når det er så useriøst og uretfærdigt.

Kære Vild med 'Dans' Sjældent har jeg været så skuffet og ked af at se jeres program. At Charlotte og Marc skal undværes i jeres ellers gode program, er for mig så meningsløst, når jeg weekend efter weekend, skal blive direkte flov over at Allan Simonsen skal fortsætte

Det er simpelthen bare for pinligt at Allan er videre. Et supergodt program er ved at blive ødelagt p.g.a. den helt vanvittige afstemning - man kan ikke lade være med at tænke på om der er svindel bag pointgivningen?..... Jeg bliver så rasende..!,,,,,!!!!,,,, gider næsten ikke at bruge en aften på en useriøs underholdning.

Jeg gider simpelthen ikke se Vild med Dans mere efter i aften, nu er det 3. gang en tydelig elendig danser går videre fordi nogle folk synes det er sjovt...SJOVT??

Folk forstår det ikke. Jo mere de tuder, jo sjovere er det jo at stemme på Allan!

Gravatar #19945 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
13. okt. 2013 07:13

om der er svindel bag pointgivningen?..... Jeg bliver så rasende..!,,,,,!!!!,,,,

Hvad sker der for de kommaer o_O
Gravatar #19946 - Rubenz
13. okt. 2013 07:44
PHP-Ekspert Thoroughbreed (19945) skrev:

om der er svindel bag pointgivningen?..... Jeg bliver så rasende..!,,,,,!!!!,,,,

Hvad sker der for de kommaer o_O

Mange korte pauser lige efter hinanden, må være hendes måde at formulere hendes vrede i form af åndedrætsøvelser.

Edit: Hvad et udråbstegn er for en åndedrætsøvelse, er jeg ikke ekspert nok til at forklare.
Gravatar #19947 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
13. okt. 2013 08:08

Jeg havde godtaget et-taller, 'one' og 'eleven' ... Men kommaer?!
Gravatar #19948 - Rubenz
13. okt. 2013 08:55

Nogen gange når man er meget sur, kan man gøre ting, man ikke ville have gjort hvis man ikke var sur! (Pædagog of Year)

Er den eneste forklaring jeg kan komme med! Og personen er jo tydelig vis meget sur.
Gravatar #19949 - Ronson ⅍
13. okt. 2013 11:35
XorpiZ (19944) skrev:
useriøs underholdning

Gravatar #19950 - Ronson ⅍
14. okt. 2013 09:59
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=22284 skrev:
"Hvis der ikke er et pakke-filter på kablet, betyder det, at man kan se alle kanaler - altså har den store pakke. Der er nogle, der betaler for den lille pakke, men som af den ene eller den anden grund ikke har noget pakkefilter, og så kan de jo se meget mere, end de betaler for," siger Lars Jørgensen.
Hvorfor er det kundens problem?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login