mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (34102) skrev:Jeg orker det ikke. Så vil jeg hellere være uvenner med DD.
..der har smurt nogle spareribs ind i den medfølgende marinade og efterfølgende hældt ahornsirup ud over. Bliver spændende!
Vi bliver aldrig uvenner.
RonRon og jeg har den holdning til kommaer, at jo flere jo bedre. Det synes jeg ikke, at I skal komme og ændre på. Røvhuller.
Ronson (34109) skrev:This is liek pr0n to me!
[url= welcome[/url]
vandfarve (34114) skrev:... der planlægger sin næste ballonulykke.
Habby naow, bitches?
Er du en seriøs m/k
øh...
vandfarve (34114) skrev:... der planlægger sin næste ballonulykke.
Habby naow, bitches?
Go for it. Du trænger alligevel til at dø igen. Det kræver åbenbart træning at dø..
...der undrer sig over hvordan man kan dobbeltposte, når man kun trykker en enkelt gang, for derefter at lukke browseren.
Jeg live-blogger fra D-A-D-koncert (sammen med MiniSovs).
Der er mere ild på scenen, end jeg havde regnet med. Also, dén sang kender jeg ikke. Vi venter på Freebird.
Der er mere ild på scenen, end jeg havde regnet med. Also, dén sang kender jeg ikke. Vi venter på Freebird.
Nej, mand, man måtte ikke have drikkevarer med, så vi sad i Haven og drak ud, før vi gik ind. Det var også dér, Sovs fortalte mig, at han godt kan lide tissemand. :/
LinguaIgnota (34124) skrev:Nej, mand, man måtte ikke have drikkevarer med, så vi sad i Haven og drak ud, før vi gik ind. Det var også dér, Sovs fortalte mig, at han godt kan lide tissemand. :/
... og det var så dér du så dit snit til at drikke MiniSnøvs fuld, og slæbe ham med til koncert. Så nu "skylder" han dig noget..?
Forhelvede onkel; du er fandeme udspekuleret!
... Der er sindsyg træt af android market... Hvorfor skal jeg belemres med lort når jeg søger?
Søger på "facebook" men der dukker så meget lort op i søgningen at jeg ikke kan finde det jeg søger.. hvad har "japanske piger 09 GRATIS" at gøre med facebook.. eller "dansk tv oversigt"?
Søger på "facebook" men der dukker så meget lort op i søgningen at jeg ikke kan finde det jeg søger.. hvad har "japanske piger 09 GRATIS" at gøre med facebook.. eller "dansk tv oversigt"?
jeg er ham, der så kan fortælle at lingie drikker Cult Shaker!... Ja, jeg grinte også ret meget, (dog ikke i nærheden af hvad Vandfarve kan præstere!) da jeg fandt ud af det!
MiniatureZeus (34134) skrev:jeg er ham, der så kan fortælle at lingie drikker Cult Shaker!... Ja, jeg grinte også ret meget, (dog ikke i nærheden af hvad Vandfarve kan præstere!) da jeg fandt ud af det!
To år tidligere. Du er bagud, bassemand.
Also, wollah, jeg har ondt i min den hoved.
vandfarve (34140) skrev:Wait, what?
Du må da have løbet i idræt i både gymnasiet og i folkeskolen?
Har ej gået i gymnasiet. Det er kun hippier, der gør det.
Men jo, nu du siger det, så var der vist noget skolernes motionsdag engang.
Men så lad mig omformulere - for første gang i sit voksne liv. Ordkløver!
SlettetBruger (34127) skrev:... Der er sindsyg træt af android market... Hvorfor skal jeg belemres med lort når jeg søger?
Fordi de skriver at du kan dele det på Facebook. Du kan bruge http://market.android.com til at søge og installere med, meget nemmere at bruge end Market-appen.
Ronson (34136) skrev:...der kom til.
Du glemte at putte bacon i mellem pandekagerne.
... der gør en undtagelse og opfordrer jer hermed til at se NatGeo-kanalen på onsdag kl. 22.30.
Jeg har booket tv-stuen og vil om nødvendigt bruge vold mod mine roommates for at se det
Jeg har booket tv-stuen og vil om nødvendigt bruge vold mod mine roommates for at se det
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.