mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (34151) skrev:... der holder "lav-intet-søndag". Og nyder det til fulde!
Nice, så er jeg ikke den eneste :D
...der er en type 5 person ifølge enneagramtesten.. Det passer faktisk ret godt ^^
Magten (34156) skrev:...der er en type 5 person ifølge enneagramtesten.. Det passer faktisk ret godt ^^
Hvad. Fanden. Er. Det. Spørgsmålstegn!
vandfarve (34157) skrev:Hvad. Fanden. Er. Det. Spørgsmålstegn!
En hjemmeside, hvor man skal oprette en bruger - og de tager imod password i cleartext.
[email protected] - pass: tjekket
.. der er blevet så træt af de der statusopdateringer på Facebook om Helle Thornings mand, om hendes bil og datterens skole.
Nu laver jeg nye i samme stil - men de får lidt mere kant som f.eks. 'de røde spiser børn', 'alle fra blå blok skal i arbejdslejr efter valget' og den slags!
Hvis man vil skræmme folk, skal man gøre det ordentligt!
Er der flere gode forslag?!
...Der lige har modtaget 2 stk BlackBerry Playbooks på kontoret... Nøj det er nogen små fine sataner. Svagt under superb byggekvalitet ( bagsiden kan flexes indad nogen små micromm ) Men den har en skøn vægt. En nuttet størrelse... og det er så det ^^
Vi kan ikke få skidtet startet fordi vi i opsætningen bliver bedt om at vælge et land for at acceptere en aftale, men drop down listen er tom :D
Så meget for det.
brb
Vi kan ikke få skidtet startet fordi vi i opsætningen bliver bedt om at vælge et land for at acceptere en aftale, men drop down listen er tom :D
Så meget for det.
brb
Hvordan synes du den er at holde på?
Har fået famlet lidt med en fra min fars arbejde (som dog ikke kunne tænde da IT-har fået ødelagt ladestikket..)
Men jeg synes det virker som om, at den er tungere i den ene ende (når du har den vandret) end i den anden. Det drejer sig om få gram - måske 10-15 - men det er nok til jeg kunne mærke det.
Har fået famlet lidt med en fra min fars arbejde (som dog ikke kunne tænde da IT-har fået ødelagt ladestikket..)
Men jeg synes det virker som om, at den er tungere i den ene ende (når du har den vandret) end i den anden. Det drejer sig om få gram - måske 10-15 - men det er nok til jeg kunne mærke det.
MiniatureZeus (34169) skrev:Hvordan synes du den er at holde på?
Chefen har konfiskeret den midlertidigt, men jeg vender tilbage når han er blevet træt af den.
Dog hvis jeg kender ham ret bliver de givet ud til ledelsen før vi andre når at kigge på dem :/
Pga størrelsen ligger den godt i hånden, men det er jo en personlig sag, ligesom de fleste nok ikke kan forstå vægten, der er lidt tungere end hvad man regner med i forhold til størrelsen. Men jeg kan godt li at den er 'tung' :) det gør det langt nemmere at håndtere den imo.
Havde lige Playbooken oppe og ballancere på en finger. Det er godt nok ikke meget vægtforskel fra én ende til anden.. hvis overhovedet nogen :)
Vi afspillede lige en HD film på skærmen. Woah det er lækkert. Nu kender jeg ikke teknologien bag, men der er ikke megen forskel fra den og så IPS skærmen i iPad 2/Asus Transformer ( har dem ikke hos mig til at lave hands on sammenligning. men det føltes som samme Woah oplevelse :D )
Opsætning: Her vinder Playbooken. Fejlen vi havde før var pga vores wifi. det løste sig da vi hoppede på noget andet. ikke nødvendigt at installere noget lort på ens pc eller det lort der automatisk følger med den oprindelige lort.
Efter opsætningen tager man 2 billeder af en Barcode med ens blackberry telefon, og så er de syncroniserede og arbejder sammen via Blackberry bridge. ( så Playbooken kan komme på 3G, det er kun WiFi modellen vi har )
Vi afspillede lige en HD film på skærmen. Woah det er lækkert. Nu kender jeg ikke teknologien bag, men der er ikke megen forskel fra den og så IPS skærmen i iPad 2/Asus Transformer ( har dem ikke hos mig til at lave hands on sammenligning. men det føltes som samme Woah oplevelse :D )
Opsætning: Her vinder Playbooken. Fejlen vi havde før var pga vores wifi. det løste sig da vi hoppede på noget andet. ikke nødvendigt at installere noget lort på ens pc eller det lort der automatisk følger med den oprindelige lort.
Efter opsætningen tager man 2 billeder af en Barcode med ens blackberry telefon, og så er de syncroniserede og arbejder sammen via Blackberry bridge. ( så Playbooken kan komme på 3G, det er kun WiFi modellen vi har )
.. der virkelig har haft svært ved at holde mit grin tilbage, da denne sætning fløj igennem klassen:
"Trine gik hjem fordi hun var våd fra livet og ned. Altså rigtig våd, hun dryppede helt vildt. Bare se hendes stol og gulvet under hende"
"Trine gik hjem fordi hun var våd fra livet og ned. Altså rigtig våd, hun dryppede helt vildt. Bare se hendes stol og gulvet under hende"
Alrekr (34174) skrev:... der er startet på studiet igen..
... som mødte kl. 8 til en forelæsning, som var aflyst, og derefter til en computerøvelse, hvor der skal besvares spørgsmål, som jeg nåede at klare under den aflyste forelæsning.
Jeg tog på uni og hjem igen uden grund.
Jeg var gennemblødt.
Also, vi har fået afsat ti timers computerøvelse om ugen. Jeg klarede det på en halvanden time i dag...
Kris (34175) skrev:...der kæmper en brav kamp med brevfletning og excel.
Kan vi få en status? Hvem fører...
...der håber, at det engang bliver ulovligt at høre musik i begge øre når man færdes på danske veje og stier.. især hvis man køre i bil.
Fuck det er træls at komme cyklende på en sti og så ikke kan komme videre fordi der går en stor bandit foran med så højt musik at selv jeg kunne lytte med..
Og offentligt rygning hvorfor skal vi andre belemres med jeres selvmords pagt?
Fuck det er træls at komme cyklende på en sti og så ikke kan komme videre fordi der går en stor bandit foran med så højt musik at selv jeg kunne lytte med..
Og offentligt rygning hvorfor skal vi andre belemres med jeres selvmords pagt?
lad dog de døende være i fredSlettetBruger (34181) skrev:Og offentligt rygning hvorfor skal vi andre belemres med jeres selvmords pagt?
...der har haft lineær algebra idag.
Matematik er ikke min stærkeste side, men jeg håber da der kommer mere udfordring i det.
Matematik er ikke min stærkeste side, men jeg håber da der kommer mere udfordring i det.
SlettetBruger (34181) skrev:Og offentligt rygning hvorfor skal vi andre belemres med jeres selvmords pagt?
Hvorfor skal vi belemres med dine klamme "sko"? Og din ulækre dialekt?
pewbe (34188) skrev:...der har haft lineær algebra idag.
Matematikken på basis er til at håndtere. Men du kan være helt rolig. Niveauet skal nok stige ... meget!
vandfarve (34195) skrev:Erhm... Der er kun ét indlæg.
Mystisk. Du har ret. Jeg sværger der var dobbeltpost lige efter jeg havde trykket indsend :/
pewbe (34188) skrev:...der har haft lineær algebra idag.
Du læser til civilingeniør? Lineær algebra er bare for at få alle i gang. Meget snart skal I i gang med at løse differentialligninger, lege med Stoke's Theorem og en masse andet gejl. Glæd dig!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.