mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
pewbe (34051) skrev:I did, and it's true :P
Det her er årets fest. De nye sociolog-, psykolog-, medicinstuderende, og alt muligt andet godt, står linet op! De er nye skud der bare venter på at blive plukket. Frit valg!!
Hånter (34037) skrev:... der har leget tutor for et nyt hold studerende. Gode muligheder!! Og på vejen hjem fik købt 100 gram råt oksekød - FROKOST!!
qw_freak (34040) skrev:Hva, er du en tøs eller hvad, rigtige mænd går aldrig under 400g..
SlettetBruger (34041) skrev:Mon ikke der skal stå 1000 gram?
Det var ihvertfald hvad jeg antog :S alt andet er smølfestørrelse
FFS guys! Har i aldrig hørt om en tartarmad?! En skive rugbrød, smør, råt hakket oksekød, rå løg (gerne hakket), rå æggeblomme med masser af salt og peber! Det smager himmelsk!
... Der har set The Eagle, og Invasion: battle los Angeles. Not recommended.
The Eagle skuffer fælt. Alt vi havde set i trailers var overstået iløbet af den første halve time. Det resten var bare pis. Traileren hentede nærmest henaf en 300 med romere...
Invasion derimod skuffede ikke. men det er kun pga lave forventninger. Det dårlige effekter og røv træls plot.
The Eagle skuffer fælt. Alt vi havde set i trailers var overstået iløbet af den første halve time. Det resten var bare pis. Traileren hentede nærmest henaf en 300 med romere...
Invasion derimod skuffede ikke. men det er kun pga lave forventninger. Det dårlige effekter og røv træls plot.
... der ved, at vandfarve griner utroligt højt i en biograf.. Det var dog også en sjov film.. sådan da..
...der nu har googlet i vilskab uden resultat...
Jeg ved der findes et vandfald baseret på denne teknologi, men jeg kan simpelthen ikke finde det, så vidt jeg ved sår det uden for et af googles kontorer, men er ikke sikker på det er google...
jeg ved at nyheden var her på Newz.dk, men kan simpelthen ikke finde den...
Jeg ved der findes et vandfald baseret på denne teknologi, men jeg kan simpelthen ikke finde det, så vidt jeg ved sår det uden for et af googles kontorer, men er ikke sikker på det er google...
jeg ved at nyheden var her på Newz.dk, men kan simpelthen ikke finde den...
... der har slettet eks-kæresten som ven på facebook..
Mest som en rituel handling, for vi havde alligevel blokeret hinanden fra at se hinandens væg, billeder etc. But still..
inb4: http://roflrazzi.files.wordpress.com/2011/08/e33e6...
Mest som en rituel handling, for vi havde alligevel blokeret hinanden fra at se hinandens væg, billeder etc. But still..
MiniatureZeus (34075) skrev:... der har slettet eks-kæresten som ven på facebook..
http://www.google.com/imgres?q=cry+me+a+river&... ;)
...der har mistet sit GPS ur.
Eller 'forlagt det' er måske ordet. jeg kan, Ironisk nok, ikke finde det derhjemme, eller på arbejde.
Provokerende nok er jeg 100% sikker på jeg hørte 'skal oplades'-lyden her på arbejde i onsdags efter arbejdstid. MEN JEG KAN IKKE FINDE DEN.
Også fint nok. Den havde mistet al værdi for mig efter en grim flænge kom til på navigations-touch-rammen.
>_<
Eller 'forlagt det' er måske ordet. jeg kan, Ironisk nok, ikke finde det derhjemme, eller på arbejde.
Provokerende nok er jeg 100% sikker på jeg hørte 'skal oplades'-lyden her på arbejde i onsdags efter arbejdstid. MEN JEG KAN IKKE FINDE DEN.
Også fint nok. Den havde mistet al værdi for mig efter en grim flænge kom til på navigations-touch-rammen.
>_<
Sidst jeg så sort sol var det ikke en voldsom god oplevelse..
Der var det dog tale om fugle-fænomenet.. ikke bandet
Der var det dog tale om fugle-fænomenet.. ikke bandet
Er jeg den eneste der tvivler kraftig på det?
Hvis det passede, ville den første evighedsmaskine jo være opfundet.
Det er rigtigt at man kan bruge overfladespændingen til at løfte væske. Men kun til toppen af røret. Du vil aldrig kunne få væsken til at løbe over kanten, så man ville kunne bruge det til at transportere væske.
Det er rigtigt at man kan bruge overfladespændingen til at løfte væske. Men kun til toppen af røret. Du vil aldrig kunne få væsken til at løbe over kanten, så man ville kunne bruge det til at transportere væske.
Jakob Jakobsen (34084) skrev:Er jeg den eneste der tvivler kraftig på det?
Det står det vel heller ikke nogle steder at det gør?
Billedet på #..83's link er fake, hvilket der også står.
edit fuck mig
edit2 fuck mit fuck mig
Jeg tager den lige igen, og så kan vi jo diskutere den, da jeg finder problemstillingen interessant.
"rigtig" er et gradsadverbial, men er -t valgfri? Jeg studser nemlig over retskrivningsreglerne, især § 38, stk. 2.
Hvis Ronsons sætning kan sammenlignes med
er -t vel valgfrit i den kontekst.
edit2 fuck mit fuck mig
Jeg tager den lige igen, og så kan vi jo diskutere den, da jeg finder problemstillingen interessant.
Ronson (34092) skrev:Jeg bruger det til rigtig frække ting.
"rigtig" er et gradsadverbial, men er -t valgfri? Jeg studser nemlig over retskrivningsreglerne, især § 38, stk. 2.
Hvis Ronsons sætning kan sammenlignes med
Filmen var gudsjammerlig(t) kedelig.
er -t vel valgfrit i den kontekst.
Jeg kender ikke til de nye kommaregler, men de gamle (med startkomma) foreskriver, at der skal være komma foran dit "man". Desuden har du lavet en comma splice (jeg kender ikke det danske udtryk) ved at sammensætte to hovedsætninger med et komma (hvor du bør bruge punktum i denne kontekst).
Jeg kender ikke til de nye kommaregler, men de gamle (med startkomma) foreskriver, at der skal være komma foran dit "man". Desuden har du lavet en comma splice (jeg kender ikke det danske udtryk) ved at sammensætte to hovedsætninger med et komma (hvor du bør bruge punktum i denne kontekst).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.