mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der har haft en produktiv dag... men ikke i chefens øjne. Hans mål for mig var at jeg skulle få ekspederet alle pc'er ud af kontoret, om jeg så skulle være her til kl 23... No way :) Nu bliver det spændende at se hvordan han reagere i morgen tidlig.
...Der har fået notifikationer til at fungere i SCSM.. Det lyder måske ikke af det store, men det er ikke helt nemt med en exchange 2003.
...Der har fået notifikationer til at fungere i SCSM.. Det lyder måske ikke af det store, men det er ikke helt nemt med en exchange 2003.
...Der ikke forstår "Goji" som kommercielt navn, det originale "Wolfberry" lyder da langt federe til et produkt der betegnes som en Performance bær
...Der skal se A.I. Håber den er ligeså god som jeg husker :) Eller er det i realiteten blot en moderne Pinochio? ;)
Døgnbemanding i et firma der kun er åben fra 8-16 er overkill...
Jeg sir det bar, er ingen ekspert, men ved lidt om overkill.
Døgnbemanding i et firma der kun er åben fra 8-16 er overkill...
Jeg sir det bar, er ingen ekspert, men ved lidt om overkill.
Colapusheren (34013) skrev:Der har fået et lille crush på Ellen Page.
Du er ikke den eneste! Har du set Roller Girl/Whip It?
MiniatureZeus (34014) skrev:Du er ikke den eneste! Har du set Roller Girl/Whip It?
Nope. Burde jeg det? Har lige set "Super", og der er hun sgu lidt cute i hendes Boltie-outfit :)
qw_freak (34016) skrev:Link?
Til videoen? http://www.knowyournewz.dk/filer/10150111803474919...
Colapusheren (34017) skrev:Nope. Burde jeg det? Har lige set "Super", og der er hun sgu lidt cute i hendes Boltie-outfit :)
Jep, super fed film.
Kan forresten også anbefale Youth in Revolt, ikke med Ellen Page, men samme stil som Juno. Og med Michael Cera
Colapusheren (34013) skrev:Der har fået et lille crush på Ellen Page.
Tag et kig på Ariel Rebel. Synes de to minder lidt om hinanden.
Rasmus064 (34019) skrev:Tag et kig på Ariel Rebel. Synes de to minder lidt om hinanden.
Synes ikke rigtig de minder om hinanden. Men ville da ønske der var sådan nogle billeder af Ellen :P
Bare tænk på den bløde og dejlige seng som du skal sove i også er du vel også træt...det burde hjælpeNioBe (34021) skrev:...der skal iseng men kan ikke tage sig sammen pga smerter.
Apropos tå.
...Der var i hopla og skulle hurtigt ind af en dør, med maximum force smadre jeg lilletåen, og kun lilletåen, ind i dørkarmen. På trods af at jeg havde fiveingers på var min lilletå Varm, og halvt følelsesløs i flere minutter...
...Der var i hopla og skulle hurtigt ind af en dør, med maximum force smadre jeg lilletåen, og kun lilletåen, ind i dørkarmen. På trods af at jeg havde fiveingers på var min lilletå Varm, og halvt følelsesløs i flere minutter...
..som gerne lige vil høre om man kan lave et script som aoutomatisk logger in i en formular hvor man ikke kan få chrome til at huske hverken brugernavn eller adgangskode ?? For sider på skolehjem lige nu og den skide cisco router spørger om login ver 2-3 min..Nogen ideer??
Screenshot af login form
Screenshot af login form
det hjælper desvære ikke når jeg skal loggein på lastpass for at kunne bruge det...for har ikke net før jeg har loggetin på deres cisco routerFjolle (34026) skrev:
XorpiZ (34006) skrev:Dem her i området har kun åbent lørdag, søndag og helligdage.. så jeg må klare mig indtil jeg kan få en tid, forhåbentlig i morgen :D
Konen fik en betændelse omkring rødderne i en tand, som var blevet rodbehandlet. Smerten blev uudholdelig lige efter kl. 16. Vagtlægen prøvede at udskrive nogle entero-smertestillende (gigtmedicin, tager 2-3 timer om at virke), vi prøvede at give hende nogle 600 mg Ipren, 2 % xylocain på gummen, var en tur forbi skadestuen. Først sidste gang vi ringede til vagtlægen (hvor jeg nævnte en morfinløsning på min mors (anæstesisygeplejerske) anbefaling) og fik noget penicillin hjalp det lidt. Smerten var udholdelig for konen, for første gang i 12 timer... Tanden røg ud dagen efter, et kvarter efter tandlægen åbnede.
TL;DR: Jeg føler med dig.
SlettetBruger (34024) skrev:På trods af at jeg havde fiveingers på var min lilletå Varm, og halvt følelsesløs i flere minutter...
Og så er det Varm med stort og alt muligt, aha...
csstener (34027) skrev:det hjælper desvære ikke når jeg skal loggein på lastpass for at kunne bruge det...for har ikke net før jeg har loggetin på deres cisco router
Du behøver ikke logge ind på Lastpass hver gang. Lastpass-boksen er altid til rådighed - dine nyeste passwords opdateres bare ikke, hvis du ikke er på nettet.
...der fandt en halvdød loppe og .. et eller andet andet med sit hjemmebryggede mikroskop.
Jeg vil lige påpeje at mine seneste fej skyldes at Newz er crap på mobile browsere. Den får ikke alle tegn med hvis man sriver for hurtig.
...Der spiser Samoa Youghurt, med choko musli og derovenpå drysset rå kakao styker (knuste kakao frø)
...Der spiser Samoa Youghurt, med choko musli og derovenpå drysset rå kakao styker (knuste kakao frø)
SlettetBruger (34008) skrev:...Der har haft en produktiv dag... men ikke i chefens øjne. Hans mål for mig var at jeg skulle få ekspederet alle pc'er ud af kontoret, om jeg så skulle være her til kl 23... No way :) Nu bliver det spændende at se hvordan han reagere i morgen tidlig.
Og dig som ligger interessedage og alt muligt. Hils din chef fra mig og sig at han skal lukke røven...
Hånter (34037) skrev:... der har leget tutor for et nyt hold studerende. Gode muligheder!! Og på vejen hjem fik købt 100 gram råt oksekød - FROKOST!!
Btw.: Mikael - SIG DET NU!
Ses man i Gigantium i aften så? :P
(Hvis det var i Aalborg selvfølgelig! :))
Colapusheren (34017) skrev:Nope. Burde jeg det? Har lige set "Super", og der er hun sgu lidt cute i hendes Boltie-outfit :)
MiniatureZeus (34018) skrev:Til videoen? http://www.knowyournewz.dk/filer/10150111803474919...Colapusheren (34017) skrev:Nope. Burde jeg det? Har lige set "Super", og der er hun sgu lidt cute i hendes Boltie-outfit :)
Jep, super fed film.
Kan forresten også anbefale Youth in Revolt, ikke med Ellen Page, men samme stil som Juno. Og med Michael Cera
Hard Candy er ret fed. En anderledes type rolle.
...Der er vældig glad over omrokeringen af Windows 7 projektet.
Jeg er blevet degraderet fra planlægger/installer til kun installer.
Det er fantastisk fordi de andre på timet har klaget og skrålet over tiden det tager at installere pc'er. Så de undervurdere vores kapacitet hvilket for mig til at se godt ud når jeg uundgåeligt færdiggør en fase før tid :D
Jeg er blevet degraderet fra planlægger/installer til kun installer.
Det er fantastisk fordi de andre på timet har klaget og skrålet over tiden det tager at installere pc'er. Så de undervurdere vores kapacitet hvilket for mig til at se godt ud når jeg uundgåeligt færdiggør en fase før tid :D
pewbe (34044) skrev:...der er startet på AAU idag :D
På hvilket studie? Vi ses i Gigantium i aften ;)
snesman (34045) skrev:På hvilket studie?
Og tillykke.
Colapusheren (34048) skrev:På hvilket studie? Vi ses i Gigantium i aften ;)
Software ^^
Og nej, jeg kommer ikke i aften... (bla bla bla, dårlig undskyldning om at jeg ikke er et festmenneske)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.