mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskede at suckerpunch er så random. Fantasier i en fantasi som indeholder dampdrevne tyske zombies?
Schnyder var desuden nød til at skære alt for meget af filmen fordi udiverne ville overholde PG13 (tror jeg det var)En skam.
Tog mig dog noget tid at regne ud at man ikke befandt sig i Babydolls fantasi Men damn nogen smukke scener :D og musikkenvar ret mums
Schnyder var desuden nød til at skære alt for meget af filmen fordi udiverne ville overholde PG13 (tror jeg det var)En skam.
Tog mig dog noget tid at regne ud at man ikke befandt sig i Babydolls fantasi Men damn nogen smukke scener :D og musikkenvar ret mums
QW - hvis det er skinnebens'betændelse' så tag det roligt. Hvis det først sætter sig tager det måneder at komme af med. Hvor alt fysisk belastelse af benet er udelukket. Ellers kommer du aldrig af med det. Det er faktisk så træls at mange ramte tyer til smertestillende medicin, fordi de ikke vil kunne klare at ryge måneder tilbage i deres træning.
...Der er pænt træt af hvor ringe newz kører på Android (Både standard, og Dolphin HD browser)
Det har taget mig 7 minutter at skrive de 2 sidste beskeder...
...Der er pænt træt af hvor ringe newz kører på Android (Både standard, og Dolphin HD browser)
Det har taget mig 7 minutter at skrive de 2 sidste beskeder...
...Der btw er kommet hem fra Aarhus... Fin by, en del anderldes end jeg huskede den. Råbar kan anbefales. Især deres sortiment af rå chokolade.
noob. Stock of Dolphin er skod. Brug Firefox eller Opera Mobile.
noob. Stock of Dolphin er skod. Brug Firefox eller Opera Mobile.
det hjalp...men fuck,den browser er buggy. sindsyg grim når den loader en side...
holder mig til dolphin..gider ikke kigge på tern når jeg scroller...
holder mig til dolphin..gider ikke kigge på tern når jeg scroller...
SlettetBruger (33958) skrev:QW - hvis det er skinnebens'betændelse' så tag det roligt. Hvis det først sætter sig tager det måneder at komme af med. Hvor alt fysisk belastelse af benet er udelukket. Ellers kommer du aldrig af med det.
True dat.
Skinnebensbetændelse er noget fanden har skabt i vrede.
Det bedste man kan gøre er at slappe af og så træne sig stille og roligt op. Gør det ondt, så stop.
... der har fundet nyeste våben i terra-vs-vandfarves "faggot-krig"
http://images.dailydawdle.com/successful-with-wome...
http://images.dailydawdle.com/successful-with-wome...
... som har set Morten Denert mange gange (på gaden i Vejle - det er dælme langt ud til DTC), men har aldrig gættet at han var vild med både alt McDonalds og piger!!
... der æder en kongefrokost bestående af en rugbrød med makrel i tomat med hj. lavet mayonnaise (majonæse?) og en rugbrød med fransk leverståhej og røget rul'pøle.
Dertil en halv agurk i skiver og til slut et lille ævle!
Verdensklasse.
Dertil en halv agurk i skiver og til slut et lille ævle!
Verdensklasse.
Alrekr (33976) skrev:
Med skiver der nærmer sig de 4 cm i tykkelse tror jeg godt det kan betegnes som en rugbrød.
Alrekr (33978) skrev:Rugbrød, intetkøn (t-køn). Bestemt: Rugbrødet.
Hvorfor tror du jeg smed en understregning på n'et?
...der siger "TA DAAA" https://lh4.googleusercontent.com/-M47VSadKc_4/Tl4... Flotte fod!
PS: Godt være linket ikke virker for alle...
PS: Godt være linket ikke virker for alle...
to late....What have been posted on the internet will stay on the internetNioBe (33985) skrev:Ah shit, det tænkte jeg ikke lige over!
MiniatureZeus mener nok en skive rugbrød. Heldigvis behøver en dansklærer ikke kunne stave, formulere og udtrykke sig.
NioBe (33985) skrev:Ah shit, det tænkte jeg ikke lige over!
Jeg er mere obs på at Nyan kat ser ud til at gemme sig i din lejlighed
... der har sendt Reissmanngate-videoen til Politiken og EB, og kan se at nu har i hvert fald én af dem set den!, nu er den blivet vist 3 gange! It's like a snowball of fun!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.