mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Rasmus064 (33823) skrev:Jeg har engang læst en hentai med en pige der fik orgasme af at rode rundt i sin hjerne efter at hun blev skudt i hovedet. Så "Noget, som trunten også får nydelse af?" dækker et stort område.
Til dem der var interesseret.
nææ har læst den...Rasmus064 (33905) skrev:Til dem der var interesseret.
Fordi det er sjovere, og giver dig Fuzzy Warm Feelings™.Alrekr (33889) skrev:hvorfor i al verden skulle jeg til selv at forme, glasere og brænde en dyb tallerken når jeg har en stående i køkkenskabet?
Længere tid end det tager, at skrive programmet. Interesting. :)Alrekr (33889) skrev:Da jeg var 13 og fandt programmet første gang kunne jeg ikke skrive programmer selv, så jeg brugte ~15 minutter på at finde det.
pewbe (33891) skrev:Fordi du kan.
Also this.
Rasmus064 (33905) skrev:Til dem der var interesseret.
csstener (33906) skrev:nææ har læst den...
Kæft noget klamt lort, hvorfor læser i sådan noget???
syndes det er spændende at læse......also you are a newfagqw_freak (33914) skrev:Nej, hvorfor.. ikke hvorfra!
tag et smut forbig: 4chan.org/b/qw_freak (33916) skrev:Kan du forklare det der giver dig en positiv spænding ved at læse om mord og selvmord som orgasmegivende?
Hvad er det lige det betyder det der newfag?
Det forklare vist det hele
Edit: ohhhh nooooo i broke rule 1 and 2
well, Her på newz...ja men var på 4chan.org før jeg overhovdet havde hørt om newz.dk så der er jeg ikkefjols (33919) skrev:Det er vist ret tydeligt hvem der er en newfag her, ikke csstener?
...der endnu engang får sig et godt grin over Apple fanboys og deres mangel på evne til at læse og forstå en simpel tekst :D
Ja deres evne til komplet at ignorere "meningsfulde grupperinger" (eller hvor'n man føler for at oversætte det) er imponerende. :)Magten (33922) skrev:...der endnu engang får sig et godt grin over Apple fanboys og deres mangel på evne til at læse og forstå en simpel tekst :D
Well, du kommer samme sted hen ved at skrive: http://4chan.org/b/qw_freak (33924) skrev:Du mener http://boards.4chan.org/b ?
Jeg mente naturligvis, at det ville tage mindre tid at skrive programmet, når man i forvejen kan programmere. :)Alrekr (33927) skrev:På daværende tidspunkt skulle jeg lære at programmere før jeg kunne skrive programmet - så bliver det væsentligt længere end et kvarter for at skrive programmet.
Granted, det er ikke så relevant for Alrekr-13-år, men nu burde det være på tide, at du lavede en software suite med dine egne småting. :P
Mnc (33928) skrev:Jeg mente naturligvis, at det ville tage mindre tid at skrive programmet, når man i forvejen kan programmere. :)
Granted, det er ikke så relevant for Alrekr-13-år, men nu burde det være på tide, at du lavede en software suite med dine egne småting. :P
Ja - men så er vi tilbage ved det med den dybe tallerken. ... du skulle vel ikke have noget at gøre med Rejsekortet eller IC4-toget? :P
Sucker Punch er en af de ringeste film, jeg nogensinde har set. Og det er jeg ked af, for jeg havde virkelig glædet mig til at se den. Som alle burde huske, så har jeg en svaghed for Emily Browning. Men det rod af en lortefilm kunne ikke engang hun holde oppe.
LinguaIgnota (33933) skrev:Sucker Punch er en af de ringeste film, jeg nogensinde har set. Og det er jeg ked af, for jeg havde virkelig glædet mig til at se den. Som alle burde huske, så har jeg en svaghed for Emily Browning. Men det rod af en lortefilm kunne ikke engang hun holde oppe.
Du har måske ikke set så mange ringe film så. Den ringeste ligefrem?
...der drikker Cocio, som radio VLR delte ud her til morgen lige uden for vinduet... Cocio er fucking nice.
.. der har haft følgende SMS-samtale med sin bror:
Bror: "Hej bro, har netop lige indvidet mit SDU-studiekort og udvidet mit Stenhuskort! FTW!"
Mig: "Hvordan har du udvidet dit Stenhuskort? Og tillykke [sentimentalt pladder]"
Bror: "Altså jeg har udvidet det, Stenhuskortet."
Mig: "Ja, men hvordan og hvorfor?"
Bror: "Da fordi vi ikke skulle bruge det mere? følg nu med! ;P"
Mig: "Er det så dobbelt så bredt eller dobbelt så langt så?"
Bror: "Hvad mener du?"
Mig: "Ja hvis du har udvidet det, hvilken led har du så udvidet det på?"
Bror: "Forstår ikke hvad du mener?"
Mig: "Udvidet er ikke det modsatte som indvidet!"
Bror: "Haha, kan godt se fejlen nu! Jamen jeg har afmeldt det :P"
Mig: "Nåe okay! Du burde næsten stemme SF så snøvlende som du er!"
(Har understreget det for n00bs.. Ja dig Mikael)
Bror: "Hej bro, har netop lige indvidet mit SDU-studiekort og udvidet mit Stenhuskort! FTW!"
Mig: "Hvordan har du udvidet dit Stenhuskort? Og tillykke [sentimentalt pladder]"
Bror: "Altså jeg har udvidet det, Stenhuskortet."
Mig: "Ja, men hvordan og hvorfor?"
Bror: "Da fordi vi ikke skulle bruge det mere? følg nu med! ;P"
Mig: "Er det så dobbelt så bredt eller dobbelt så langt så?"
Bror: "Hvad mener du?"
Mig: "Ja hvis du har udvidet det, hvilken led har du så udvidet det på?"
Bror: "Forstår ikke hvad du mener?"
Mig: "Udvidet er ikke det modsatte som indvidet!"
Bror: "Haha, kan godt se fejlen nu! Jamen jeg har afmeldt det :P"
Mig: "Nåe okay! Du burde næsten stemme SF så snøvlende som du er!"
(Har understreget det for n00bs.. Ja dig Mikael)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.