mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der sidder med en bærbar der ikke virker, med en ulovlig Windows 7 på, som en knægt installerede ind UDEN OG SPØRGE da han LÅNTE den med kommentaren "Jamen den var for langsom."
Fucking lille lorte unge burde få tæv for at pille ved andres computer uden at spørge om lov!!
Også mangler den også en knap´efter han lånte den. Godt det ikke er min bærbar.
Fucking lille lorte unge burde få tæv for at pille ved andres computer uden at spørge om lov!!
Også mangler den også en knap´efter han lånte den. Godt det ikke er min bærbar.
Fatter ikke den måde visse mennesker håndterer deres computerudstyr på.
Nogle gange, når jeg har fået sådan en 9 måneder gammel efterskole-pc ind, ligner det en 5-6 år gammel pc med slidmærker, ridser (gerne hjerter ridset dybt ned i plastikken), kropsvæsker over det hele, en madpakke og halv hårpragt mellem tasterne.
Det er næsten pinligt for mig at sende den slags ind.
Nogle gange, når jeg har fået sådan en 9 måneder gammel efterskole-pc ind, ligner det en 5-6 år gammel pc med slidmærker, ridser (gerne hjerter ridset dybt ned i plastikken), kropsvæsker over det hele, en madpakke og halv hårpragt mellem tasterne.
Det er næsten pinligt for mig at sende den slags ind.
pikkuk (33656) skrev:frem med bæltet NioBe! Den slags bør ikke gå ustraffet hen!
Fanden-i-helvede det var også planen hvis jeg viste hvem det var! Også skulle han da lige ha en lektion om computer edikette! "Sådan installere du en computer, sådan installere du IKKE en computer! Sådan passer du på din computer, sådan skal du IKKE gøre når du passer på din computer.." Ect...
...her lugter brændt. Nej vent... det er bare bærbaren der ikke har det så godt.
...der er pænt træt af Oracles procedurer.. Fejlmelder en server og skriver at den slukker på random tidspunkter, hvornår vi oplevede det første gang, at der ikke er lavet ændringer på den, at det er den eneste maskine i racket der gør det, og at vi nu ikke kan få liv i den mere, så de godt må skynde sig.
Så får man et standard svar:
De er eddermame dummere end lort.
Så får man et standard svar:
* When was the issue first noticed?
* How was the issue first noticed?
* Is this the first time the issue has been noticed? If not, what troubleshooting steps have been taken in the past. Also, under which number was the previous ticket logged?
* What was the machine doing at the time the issue has been noticed?
* What changes have been made to the machine before this issue? Any kind of changes are important (software, hardware etc).
* Is ti the only machine affected?
De er eddermame dummere end lort.
...der er imponeret over at selv Pernicious har givet Ronson en flamebait.
Ronson (33654) skrev:Jow, jeg er næsten nået 1/3 af vejen allerede.
Okay, okay. Jeg har skiftet fra sjov til flamebait. Men det er så også kun fordi det er dig.
Velbekomme.
NioBe (33659) skrev:Fanden-i-helvede det var også planen hvis jeg viste hvem det var! Også skulle han da lige ha en lektion om computer edikette! "Sådan installere du en computer, sådan installere du IKKE en computer! Sådan passer du på din computer, sådan skal du IKKE gøre når du passer på din computer.." Ect...
http://s3.amazonaws.com/files.posterous.com/temp-2...
Jeg overhørte en samtale mellem en dreng og en pige i toget:
P: Nå ja, ham der Ardif er for mærkelig.
D: Ja. Er der noget med hans sko?
P: Hans sko?
D: Ja, vores kontaktlærer sagde, at vi skulle holde øje med hans sko.
P: Ja! Har du ikke set dem? Det er sådan nogle, der er formet med tæer.
D: Han er for mærkelig.
Så deeet.
P: Nå ja, ham der Ardif er for mærkelig.
D: Ja. Er der noget med hans sko?
P: Hans sko?
D: Ja, vores kontaktlærer sagde, at vi skulle holde øje med hans sko.
P: Ja! Har du ikke set dem? Det er sådan nogle, der er formet med tæer.
D: Han er for mærkelig.
Så deeet.
Alrekr (33676) skrev:... som har talt Ronsons ratings, og får det til 63 styk flamebait.
Den er sgu tangeret nu! (Jeg smed det ind i Notepad++ og kiggede på linjenummeret. Det er hurtigere!)
Jeg tænkte det samme for noget tid siden, men jeg droppede det, da min mors printer muligvis er blevet ødelagt af imbecile idioter. Og det kræver min opmærksomhed!
Elskov (33683) skrev:yay på mig! Jeg har sorteret bankpapirer o.l. :D
Få din bank til at gemme dem elektronisk fremover. Hos Nordea får man en masse gratis fordele ved at gøre det.
Det var da noget forfærdeligt noget at skrive....håper han får en good og lang pangsionRonson (33652) skrev:...der forsøger at slå cssteners rekord. Wish me luck!
lol
Jeg kunne have skrevet om dit gravatar i peecee-tråden før dit indlæg. Det havde da været 1337. Nå, nu må jeg bare nøjedes med at skrive, at det billede jo ligner et fra peecee, hvor et ellers smukt billede (godt kamera) bliver ødelagt.
Jeg kunne have skrevet om dit gravatar i peecee-tråden før dit indlæg. Det havde da været 1337. Nå, nu må jeg bare nøjedes med at skrive, at det billede jo ligner et fra peecee, hvor et ellers smukt billede (godt kamera) bliver ødelagt.
Daniel-Dane (33696) skrev:lol
Så går det fandme stærkt for dig, for jeg uploadede det 20 sek. før jeg skrev herinde. Du er for meget på newz.
Anywædes, så er det vel på tide at opdatere min sparsomme kynz-side, og det kunne passende være med sådan et blændende selvportræt. Men hvordan laver jeg sådan en boks ude til højre? Jeg er lige så dårlig til sådan noget, som jeg er til at fatte mig i korthed.
....som ville lave en hjemmeside omkring min bruger...meeeen jeg ved ikke hvad layout jeg skal bruge.. Nogen ideer??
Systran (33697) skrev:Du er for meget på newz.
What else is new.
Systran (33697) skrev:Men hvordan laver jeg sådan en boks ude til højre? Jeg er lige så dårlig til sådan noget, som jeg er til at fatte mig i korthed.
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=BrugerT...
Du lægger filen op her, men det kræver, at man har en registreret bruger.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.