mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
der går i parken alene om sent om aftenen i håb om at blive voldtaget, bare for at få noget fysisk kontakt med andre mennesker
Umiddelbart er H.C. Ørstedparken det bedste sted at foretage sådan en tur.
Hell, alt hvad du behøver, er at bukke dig "efter dine snørrebånd" i en busk..
Hell, alt hvad du behøver, er at bukke dig "efter dine snørrebånd" i en busk..
slemmebirk (33601) skrev:der går i parken alene om sent om aftenen i håb om at blive voldtaget, bare for at få noget fysisk kontakt med andre mennesker
Jeg troede ellers, du havde en date med milandt.
Det er altså ikke voldtægt, hvis man selv har lyst. Fornøjelsen ved jagten er langt sjovere end glæden ved fangsten.
Systran (33603) skrev:Jeg troede ellers, du havde en date med milandt.
Det er altså ikke voldtægt, hvis man selv har lyst. Fornøjelsen ved jagten er langt sjovere end glæden ved fangsten.
You know the chase is better than the catch, you know!
... der fyrer en for vild guitarsolo af.
Du er velkommen til at kopiere mine indlæg, hvis det er. Men du må selv stå for forsiden og div. overskrifter.
Det manglede da bare.
Det manglede da bare.
I den forbindelse vil jeg gerne vide, hvad du føler om den nedenstående opgavetekst:
Hvis du kan skrive et svar på ca. 7.500 ord, vil jeg blive glad. Husk, at det også skal indeholde metodiske og teoretiske overvejelser, ligesom du skal definere Vesten samt operationalisere hvad end for teori du vælger at bruge.
Kthxbai.
Opgavetekst til CMS-sommerskole 2011 skrev:”En strategisk analyse af vestens udfordringer i forbindelse med den militære aktion mod Libyen og DKs mulighed for at bidrage til løsningen af en eller flere af disse udfordringer.”
Hvis du kan skrive et svar på ca. 7.500 ord, vil jeg blive glad. Husk, at det også skal indeholde metodiske og teoretiske overvejelser, ligesom du skal definere Vesten samt operationalisere hvad end for teori du vælger at bruge.
Kthxbai.
vandfarve (33615) skrev:[...]ligesom du skal definere Vesten samt operationalisere hvad end for teori du vælger at bruge.
Jamen, jeg laver jo aldrig andet! Kom forbi til et glas formiddagsportvin i morgen, så kigger vi på det. Og med "kigger på det" mener jeg, at du kan få lov at se på, når jeg spiller Black Ops. - Det kom nemlig med posten i dag.
Så kan du også høre lidt om, hvad jeg tænker om avekattefilmen. Det lykkedes mig nemlig at se den i dag.
Nemlig.
Nu vil jeg selvfølgelig ikke afsløre for meget, men en af avekattene kunne gudhjælpemig snakke. Det var ordentligt fjollet.
LinguaIgnota (33621) skrev:Nu vil jeg selvfølgelig ikke afsløre for meget, men en af avekattene kunne gudhjælpemig snakke. Det var ordentligt fjollet.
Ja, man skulle ellers ikke tro at Franco kunne tale efter hans Oscar-præstation..
LinguaIgnota (33621) skrev:Nu vil jeg selvfølgelig ikke afsløre for meget, men en af avekattene kunne gudhjælpemig snakke. Det var ordentligt fjollet.
Jeg læste en bog om det emne. Noget med at en mand havde taget sin sperm og befrugtiggjort et abeæg, og det producerede så en abe med menneskehjerne. Underlig bog. Der var også en papegøje der kunne lave alle lyde, og en abe fra Borneo, som kunne tale hollandsk...
En kammerat var inde og se den, og hans eneste udmeldning efter filmen var, at den havde været 100 x bedre hvis David Attenborough havde været speaker til den..
...der har været voldsomt produktiv idag.. Sådan for real!
Fik bl.a. en opgave fra en kunde som ikke er helt enig i min måde at gøre tingene på, og derfor helst ikke ville have mig til at lave den. Men min chef ville have mig til at lave det.. Behøver jeg sige at kunden endte med at være meget glad for resultatet?
Fik bl.a. en opgave fra en kunde som ikke er helt enig i min måde at gøre tingene på, og derfor helst ikke ville have mig til at lave den. Men min chef ville have mig til at lave det.. Behøver jeg sige at kunden endte med at være meget glad for resultatet?
qw_freak (33641) skrev:Ja tak, det er virkeligt noget lort.-..
Kan godt huske sidste semester. En ATmega32A, SO40 (så vidt jeg husker - kvadratisk SMD med ben på alle fire sider) der var brændt af - og vi kunne ikke bare lave et nyt board. En af gutterne fra holdet håndloddede så ATmegaen af og håndloddede en ny på..
... som er ved at skrive en guide til nye (såvel som gamle) nyhedsskribenter på newz.dk, men jeg kan sateme ikke huske mere! ):
Tja, det er sådan set kun MacNation-lort, jeg har fået skrevet ind.
Tja, det er sådan set kun MacNation-lort, jeg har fået skrevet ind.
Magten (33646) skrev:...der absolut ikke kan forstå hvad der får folk til at se wrestling..
Det er, som serier, noget man skal følge med i for at forstå :) Det er god underholdning når man først kender karakterende, især dem der laver de mere vovede moves som 619
Og hvem har ikke kigget på John Morrison og tænkt "Sådan vil jeg e ud når jeg blir stor"?
Du har desuden vidst ikke set særlig mange afsnit med WWE Divas heller ;) Frække tøser der wrestler i intet til lidt tøj..
...Der så 7 Pounds og igen måtte knibe til en tåre.. :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.