mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der er godt træt af at henved 40% af alle numrene på min SGS 2 er skrevet af "Unknown" på trods af at de er korrekt tagget, og at alle albums har forkerte og utroligt gay ass blomsterbilleder i lyserød, lyseblå osv. Sidste firmware opgradering rettede ikke op på det. Suk :-(
Og til evt. bøsser på forummet: Nej, man behøver ikke at være super gay ass, bare fordi man bøsse, så no offence. Jeg vil bare gerne have noget, der ikke i ekstrem grad udstråler en anden seksualitet end min egen.
Og til evt. bøsser på forummet: Nej, man behøver ikke at være super gay ass, bare fordi man bøsse, så no offence. Jeg vil bare gerne have noget, der ikke i ekstrem grad udstråler en anden seksualitet end min egen.
Zhadow (33552) skrev:Og til evt. bøsser på forummet: Nej, man behøver ikke at være super gay ass, bare fordi man bøsse, så no offence. Jeg vil bare gerne have noget, der ikke i ekstrem grad udstråler en anden seksualitet end min egen.
Er du da i tvivl om hvad du er til, siden din musik er nødt til at vise, at du ikke er super gay ass? :)
Samsung/KIES er fucked up. Telefonen skriver, at der ikke er nogen opdateringer. KIES skriver først nu, at der er en opdatering (selvom min type har været ude længe), mange har oplevet, at KIES bricker (eller næsten) deres telefon, etc.
Jeg håber bare, at opdateringen gør det muligt at foretage opkald igen.
Jeg håber bare, at opdateringen gør det muligt at foretage opkald igen.
Zhadow (33552) skrev:...der er godt træt af at henved 40% af alle numrene på min SGS 2 er skrevet af "Unknown"
Jeg har Googlet det her flere gange før, men denne gang var der bid med kunstnernavnet. Installere MediaFix fra Android Market. Start det og sæt Artist Update Type til Use tracks, but album for compilations.
Kør fixet.
Alrekr (33554) skrev:Er du da i tvivl om hvad du er til, siden din musik er nødt til at vise, at du ikke er super gay ass? :)
Slet ikke. Og jeg har det sådanset meget fint med at folk, der ser min telefon (navnligt af det modsatte køn), ikke tror at jeg er mere "passiv" end Ole Henriksen.
Daniel-Dane (33555) skrev:Jeg håber bare, at opdateringen gør det muligt at foretage opkald igen.
Hos mig har alle opkald indtil videre virket siden opdateringen.
.. der slet ikke fatter facebooks "personer du kender"-fis...
Den foreslår de mest underlige personer, som jeg absolut ingen relationer har til.. Bl.a. en kineser med 12 venner og ingen beskeder på væggen.. wtf? Hvor skulle jeg kende den kineser fra (ved ikke om det er en han eller hun).. Eller denne 'godte' fra Astoria i USA.. Den eneste relation jeg har til vedkommende, er jeg engang har spist på Astoria Pizzeria ved hovedbanegården i KBH, og det var bestemt ikke en fornøjelse.. Jeg har dog aldrig informeret facebook om dette..
Den foreslår de mest underlige personer, som jeg absolut ingen relationer har til.. Bl.a. en kineser med 12 venner og ingen beskeder på væggen.. wtf? Hvor skulle jeg kende den kineser fra (ved ikke om det er en han eller hun).. Eller denne 'godte' fra Astoria i USA.. Den eneste relation jeg har til vedkommende, er jeg engang har spist på Astoria Pizzeria ved hovedbanegården i KBH, og det var bestemt ikke en fornøjelse.. Jeg har dog aldrig informeret facebook om dette..
MiniatureZeus (33559) skrev:.. der slet ikke fatter facebooks "personer du kender"-fis...
Jeg har nu oplevet at den er skræmmende præcis!
...som lige har fået af vide hvorfor det tog ca. 3-4min efter at man har uploaded/ændret en fil på ens ftp før ændringen enlig blev fortaget.
one.com skrev:Jofel: The issue is actually caused by some problems with the cache server
Jofel: it takes about 5 - 10 minutes for the changes to take effect
you: ohh..i did't know that
Jofel: the temporary solution is either to edit the codes using Text Editor from your File Manager or we can temporary disable the cache server until the problem is fixed
you: what is the cache server used for??
Jofel: the server cache is used for faster loadtime of your site but it currently have issues as of the time being
Jofel: and our technicians are still working on a solution
Jofel: we apologize for the inconvenience
pewbe (33558) skrev:...der er flyttet til Aalborg idag ^^
...der ikke rigtig kan lide at flytte...
Velkommen til! :)
Jeg holder meget af at glemme, når jeg har bestilt ting på nettet. Det er sådan en dejlig overraskelse, når de kommer.
kender det godt især når det ikke er ens ejet navn der står på pakken og man så bare tænker fedt gratis (hvad der nu end er i pakken)LinguaIgnota (33571) skrev:Jeg holder meget af at glemme, når jeg har bestilt ting på nettet. Det er sådan en dejlig overraskelse, når de kommer.
terracide (33569) skrev:Look in the mirror...
I did. And DAMN I'm looking goooood!
LinguaIgnota (33571) skrev:Jeg holder meget af at glemme, når jeg har bestilt ting på nettet. Det er sådan en dejlig overraskelse, når de kommer.
Man føler helt af at man gir sig selv en overraskelse.
Der er så også lige sidegevinsten, af når man så glemmer de ting man nok ikke burde glemme...
Hvor man har lagt sine husnøgler henne af.... Efter endeløs at leder efter dem i 2 dage finder man så ud af at det er manden der går med dem i sin jakke lomme....
Axapta mand (jaja, Dynamics AX ^^): Vores udviklingsserver er fuld, vil i rydde op på den?
Logger på og tjekker hvad det er der fylder de 35GB... Ganske rigtigt, Dynamics AX installationer og backup af disse.
Er der slet ikke nogen krav for at kunne kalde sig Dynamics AX udvikler?
Logger på og tjekker hvad det er der fylder de 35GB... Ganske rigtigt, Dynamics AX installationer og backup af disse.
Er der slet ikke nogen krav for at kunne kalde sig Dynamics AX udvikler?
MiniatureZeus (33559) skrev:.. der slet ikke fatter facebooks "personer du kender"-fis...
Hvis du har ansøgt en person, kan dennes venner dukke op i "personer du måske kender" også selvom personen du ansøgte aldrig har godkendt din ansøgning.
Det samme gælder grupper,
Jeg er også ret sikker på, at du kan risikere at dukke op hos en person, som du har søgt på men ikke ansøgt. Det tager lidt af glæden ved stalking. :(
jeg mener også at facebook tjekker hvilke gmails man har mailet til fra sin egen gmail, og hvis de har facebook dukker de op der.
drbravo (33584) skrev:Tabte du til sanger søren på repetoire?
Er ret sikker på det er én og samme person..
Zhadow (33557) skrev:...der lige vil vise hvad jeg snakker om med album covers
...der viste billedet til en god ven, der er bøsse, idag. Han udbrød øjeblikkeligt: "Hold da op Zhadow.... det er godtnok gay, det der..."
I rest my case.
Elskov (33591) skrev:Tror ikke den har plads til hans hjul :(
En hund har hardwarekomprimering af alt input.
Ronson (33587) skrev:[url= her er det bedste remix. I behøver slet ikke lede mere.[/url]
Also, om et par uger skal jeg spille op til dans igen. I den sammenhæng har jeg tænkt mig at trol(ololo)le hele forsamlingen.
Det der var fandme epic!
det satte sgu lige gang i google'n - havde aldrig hørt om stodderen før, men kunne jo se at der var tale om en stor kunstner ud fra den geniale måde han kunne smile på uden at evne at føle noget samtidig...
Det skal svigermor fra daværende DDR lige have sendt.
af hjertet tak Ronson!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.