mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der er ualmindeligt træt af IBM.. Hvorfor skal fejlmeldinger til dem altid være så besværlige?!
"Vi skal også bruge et typenr"
"Ok.. Vender tilbage om lidt"
*Googler det på 2 sek og ringer tilbage*
"Det serienummer er for langt, kig på mærket på SAN'et"
"Det er der jeg har det fra"
"Så prøv at tjekke papirerne om der står noget andet der"
Oh gawd...
"Vi skal også bruge et typenr"
"Ok.. Vender tilbage om lidt"
*Googler det på 2 sek og ringer tilbage*
"Det serienummer er for langt, kig på mærket på SAN'et"
"Det er der jeg har det fra"
"Så prøv at tjekke papirerne om der står noget andet der"
Oh gawd...
Update!
IBM har åbenbart 3 navne for type nummeret (det supporten beder om, Product ID (på mærkaten) og Part Number (på deres site)) og en mærkat på deres SAN som man ikke skal bruge til noget, men som indeholder et serienummer og andre spændene tal. Slet ikke forvirrende! :D
IBM har åbenbart 3 navne for type nummeret (det supporten beder om, Product ID (på mærkaten) og Part Number (på deres site)) og en mærkat på deres SAN som man ikke skal bruge til noget, men som indeholder et serienummer og andre spændene tal. Slet ikke forvirrende! :D
terracide (33504) skrev:En avant...der kører på diesel...hvorfor kastere Avant serien?
Nu du selv har været igennem det, så burde du vide, at de staves 'kastrere'.
Jeg er til dels enig. Audis og Peugeots dieselracere fra Le Mans har vist, at diesel ikke er kedeligt langsomt..
... som har købt et brugt 2.1 af en ven. Jeg sætter det i, op og i gang, tænder musikken, skruer op og http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/o...
terracide (33506) skrev:Kan se pewbe aner røv om biler...men det kommer nok med alderen...
Det gør det ret sikkert ikke.
...der har grillet og drukket vin i lange baner med forældrene, brødrene, svigerinden og sin farfar..
Det var fanme hyggeligt! Specielt de sidste to timer hvor det kun var min far og mig.. Vi fik virkelig snakket mange ting igennem (CSC konflikten bl.a. hvor vi var dybt uenige til start) som vi var uenige om, men på visse punkter fik lært lidt af hinanden.
Fan-fucking-tastisk aften!
Det var fanme hyggeligt! Specielt de sidste to timer hvor det kun var min far og mig.. Vi fik virkelig snakket mange ting igennem (CSC konflikten bl.a. hvor vi var dybt uenige til start) som vi var uenige om, men på visse punkter fik lært lidt af hinanden.
Fan-fucking-tastisk aften!
...der ikke fatter hvordan Samsung Kies kan starte op udenfor min skærm, når jeg aldrig har haft mere end én skærm tilsluttet denne computer.
den kan vel godt starte op. du kan bare ikke se hvad den laverZhadow (33514) skrev:...der ikke fatter hvordan Samsung Kies kan starte op udenfor min skærm, når jeg aldrig har haft mere end én skærm tilsluttet denne computer.
csstener (33516) skrev:den kan vel godt starte op. du kan bare ikke se hvad den laver
Prøv at læse hvad jeg skrev ;)
...der nu har fået flyttet programmet og opdateret 1337! filer. Men nu virker driveren til min telefon så ikke mere. Suk.
ohhh...sory i mis understod youZhadow (33517) skrev:Prøv at læse hvad jeg skrev ;)
...der nu har fået flyttet programmet og opdateret 1337! filer. Men nu virker driveren til min telefon så ikke mere. Suk.
...der er igang med at rydde 3 gigabyte på min meget lille SSD DISK som jeg købte uvidende om at win 7 64 bit kom til at æde 18 GB 26½ GB i sig selv, bare for at jeg kan opgradere firmware på min telefon. Hvorfor helvede er der ingen, der laver programmer, der ikke skal bruge flere gigabytes på systempartitionen?
der har fundet svaret på en Windows 7 optimeret ftp klient.
Vidunderet hedder FlashFXP og er hermed købt!
Vidunderet hedder FlashFXP og er hermed købt!
Hvorfor er det at From Dust forsøger at synkronisere ens save game med en server som ikke engang findes?? det er fandeme for ringe af Ubisoft (føler mig røv pulet af Ubisoft) kan ikke starte spillet igen pga. den ikke kan finde den server som skulle have mine save games
... der bemærker følgende:
Definition på overlegenhed:
Når man under en sommerskole, hvor man på to uger skal levere en akademisk opgave på 20-40 sider, river en halv dag ud af kalenderen for at skrive et indlæg på 750 ord til det lokale studenterblad.
Definitionen af douchebaggeri:
Når man under samme sommerskole, hvor man på to uger skal levere en akademisk opgave på 20-40 sider, færdiggør det føromtalte indlæg fem dage før deadlinen og bliver enig med sig selv om, at én artikel slet ikke er nok, og at man sætter sig for at skrive artikel nummer to, fordi "nu var man lige så godt i gang...".
failfarve - en douchebag af rang
Definition på overlegenhed:
Når man under en sommerskole, hvor man på to uger skal levere en akademisk opgave på 20-40 sider, river en halv dag ud af kalenderen for at skrive et indlæg på 750 ord til det lokale studenterblad.
Definitionen af douchebaggeri:
Når man under samme sommerskole, hvor man på to uger skal levere en akademisk opgave på 20-40 sider, færdiggør det føromtalte indlæg fem dage før deadlinen og bliver enig med sig selv om, at én artikel slet ikke er nok, og at man sætter sig for at skrive artikel nummer to, fordi "nu var man lige så godt i gang...".
failfarve - en douchebag af rang
det var bare fejlen jeg fik(i form af popup)fjols (33532) skrev:Hvad mener du med at serveren ikke findes?
HOMM6 gør det samme og der virker det fint. Så slipper man også for at miste sine savegames.
terracide (33547) skrev:Fordi din højre hånd piver til mig om at den er overbelastet.
BTW, du er ikke stadig jomfru vel?
Jeg begynder at mistænke det nemlig...
Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.