mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mort (33451) skrev:Hvis det var hvad du forsøgte på, så har du fejlet.
I stdeet lysder du smo Terracide.
Jeg var fuldt seriøst :D
... der ikke kan lade være med at undres over sin (imbecile?) roommate.
Vi snakker om en myndig og tilsyneladende ansvarlig pige på 25 år, der to uger før sin tur til Rhodos beslutter sig for at tabe sig. "Fair enough", tænker jeg, "det er lidt sent, men det er ikke umuligt." Hun lover sig selv at spise mindre samt mere sundt, inkl. at skære ned på hvide kulhydrater, hvilket grundlæggende er en god ide. Ik'?
Så langt, så godt. Skal vi slå tilfældigt ned på hendes madvaner? "Ja?" Godt.
Hun brød løftet om at undgå tomme kalorier ca. 12 timer efter, da hun spiste hvidt toastbrød. Hun laver konstant mad med fløde ("Ja, men det er madfløde!!!111one1", argumenterer hun. Det er stadig fløde, din douchetard.) And here's the kicker: Hun har vold-fucking-råædt Lillebror Ostehaps de sidste 10 dage.
What. The. Fuck?
Vi snakker om en myndig og tilsyneladende ansvarlig pige på 25 år, der to uger før sin tur til Rhodos beslutter sig for at tabe sig. "Fair enough", tænker jeg, "det er lidt sent, men det er ikke umuligt." Hun lover sig selv at spise mindre samt mere sundt, inkl. at skære ned på hvide kulhydrater, hvilket grundlæggende er en god ide. Ik'?
Hun brød løftet om at undgå tomme kalorier ca. 12 timer efter, da hun spiste hvidt toastbrød. Hun laver konstant mad med fløde ("Ja, men det er madfløde!!!111one1", argumenterer hun. Det er stadig fløde, din douchetard.) And here's the kicker: Hun har vold-fucking-råædt Lillebror Ostehaps de sidste 10 dage.
What. The. Fuck?
.. Der lige har siddet med lillebror og kigget scooterannoncer igennem på Gul & Gratis. Jeg er forarget over ungdommens grammatiske niveau i dag. Her er et par eksempler:
Jeg er mundlam ...
http://www.guloggratis.dk/transport/scooter/pgo/annonce/11875746 skrev:jeg har den her scotter jeg ik har brug for mere da jeg har bil.
det er en hot 50. og den er fra 07. og den har kørt 6222.9 km
den køre rigtigt godt. men den har stået siille længe
så den er nomk lidt svær og starte medn jeg skal nok få den startet
http://www.guloggratis.dk/transport/scooter/pgo/annonce/12202433 skrev:PGO, Sælger den da jeeq vil prøve noget er også intra i bytte men ikk med noget fra thansen eller cpi men alt andet
Jeg er mundlam ...
...der synes man skal holde sig langt fra dating.dk.
...der den 27.07 prøvede deres tilbud om en uges plus profil for 19kr,da han lige ville se om der var nogle af de "gamle" tilbage.
...der den 02.08 fik trukket 349kr på kontoen.
...der den 03.08 fik trukket 349kr på kontoen.
...der den 04.08 fik trukket 349kr på kontoen.
...der den 15.08 fik trukket 349kr på kontoen.... To gange!
...der nu har skrevet en lettere vred email til dem.
...der den 27.07 prøvede deres tilbud om en uges plus profil for 19kr,da han lige ville se om der var nogle af de "gamle" tilbage.
...der den 02.08 fik trukket 349kr på kontoen.
...der den 03.08 fik trukket 349kr på kontoen.
...der den 04.08 fik trukket 349kr på kontoen.
...der den 15.08 fik trukket 349kr på kontoen.... To gange!
...der nu har skrevet en lettere vred email til dem.
LinguaIgnota (33461) skrev:Stavning?
Sta-vel-se. ;)
Ronson (33463) skrev:wat!
True - det er sådan jeg tænker det, men har aldrig stavet det sådan før.
Fuck. At lave to så grumme fejl når man klager over, at nogle ikke kan finde ud af at skrive - jeg sku få mig en scotter men det må ik være en hot50 det skal være en cgi.
...der er syg med aircon-forkølelse. Og har en kæreste der ikke tog hendes truen om "At hvis du bliver ved med at drille nyser jeg på dig!" Den fattede han ikke og ganske rigtigt, blev han slimet til, op og ned af højre arm.
...hvis kæreste gik ind og spillede resten af aftenen. :P
...hvis kæreste gik ind og spillede resten af aftenen. :P
Alrekr (33473) skrev:... der har prøvet McDs nye GrovFeast. Det skal I andre lade være med. Brødet smager af rugbrød, og overdøver alle andre smage. Det smager bare ikke godt.
inb4: McD smager aldrig godt. Nej, men her er det McD overdøvet af en skive billig rugbrød fra Lidl!
Ps. Så mætter den heller ikke en skid
Fixed
Caek of Doom (33472) skrev:...der spiser morgenmad <3
Det gjorde jeg også for en time siden. En ven kom på, at vi skulle spise noget kanelstads. For meget sukker. ):
Daniel-Dane (33475) skrev:Det gjorde jeg også for en time siden. En ven kom på, at vi skulle spise noget kanelstads. For meget sukker. ):
Nu har jeg lyst til kage. :(
... som skal flashe en Samsung gt-c3300k for at få dansk på. KIES skriver "unupdatablezzzzz". Nå, der er forskellige værktøjer derude, men jeg ved ikke, om nogen af de firmwares har dansk, så fuckthatshit.
Hun må bare leve med at skrive oe, ae og aa til mig.
Hun må bare leve med at skrive oe, ae og aa til mig.
Kun de vilde torsdagsture :POxxY (33484) skrev:Magten (33483) skrev:Roommaten som skulle tabe sig?
...der er småberuset.. Godnat!
troede du var holdt op med det t orsdagspjat :D
Og nu var det min storebrors kæreste der havde fødselsdag, så det siger man jo ikke nej til :)
vandfarve (33486) skrev:... der netop har inviteret 184 til sin housewarming, men som umiddelbart ikke vil kunne have plads til mere end 50.
Vil du ikke godt lade være med det der? Jeg får det så utrolig skidt indeni når folk bruger de buzzord. Det hedder ikke housewarming, vel nulle? - Det hedder Indflytterfest. Vær nu sød, det er fredag morgen.
Kris (33489) skrev:Vil du ikke godt lade være med det der? Jeg får det så utrolig skidt indeni når folk bruger de buzzord. Det hedder ikke housewarming, vel nulle? - Det hedder Indflytterfest. Vær nu sød, det er fredag morgen.
Du kommer til at elske det her:
douchebaggen vandfarve skrev:Titel: Housewarming-going-New-Years-Eve-1999-gone-seriously-mad
Rasmus064 (33482) skrev:Måske du blevet udsat for en overdosis af nuttethed?
Det er muligt :P
... der har spist pizza to gange denne her uge, fordi jeg ikke gider at købe ind -.- fy, Eva! du skal jo tabe dig!
Pizzaen var forresten ret klam, det var nok derfor jeg havde kvalme oO hmm...
Kris (33494) skrev::(
Nyt buzzword til frk. Kris:
Sommerskolen (eller, the summer school, som den hedder officielt) fungerer under Chatham House Rules.
You're welcome.
vandfarve (33453) skrev:... der ikke kan lade være med at undres over sin (imbecile?) roommate.
What. The. Fuck?
Elskov (33495) skrev:Det er muligt :P
... der har spist pizza to gange denne her uge, fordi jeg ikke gider at købe ind -.- fy, Eva! du skal jo tabe dig!
Pizzaen var forresten ret klam, det var nok derfor jeg havde kvalme oO hmm...
...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.