mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (33399) skrev:... der sidder til sommerskole og er pinlig over, hvor svært danskerne har med at håndtere forandring.
"- Skal vi sidde på en ny plads i dag? ER DU SINDSSYG?! Jamen, det er jeg slet ikke forberedt på... Jamen, jamen, jamen. Hvorfor er der ingen, der fortalte mig noget?"
Holy-fucking-cheese-and-rice, er du lettere retarderet, eller hva'? Hvor svært kan det være at sætte sig på en ny plads, som vores underviser instruerede dig klart og tydeligt om i går, din retard?
Dem findes der mange af..
Vi har, sjovt nok, heller ikke faste pladser hos os da grunden ligesom mangler.. Alligevel går nogle af de der tøser (I kender dem godt.) helt i spåner, hvis de ikke kan få lov til at sidde ved siden af deres bedsteste bedste veninde forevar and evar! i de 3 timer vi har undervisning.. Det er altså tøser på 23-24-25 år... come on.. get a lief..
Havde også en lang (hold-)diskussion sidste år med en pige (samme type som ovenover) som mente at det var det mest irriterende nogensinde hvis man sad med sin computer åben i timen.. Det distraherede hende helt utrolig meget og ødelagde hendes dag når hun kunne se "at ikke alle værdsatte undervisningen i lige så høj grad som hende"..
OK..
...Der skriver fra sin eee Trnsformer.... Like a Bawse
Det køre af helvede til... Men det gør Newz jo nu engang fra Android.
Det køre af helvede til... Men det gør Newz jo nu engang fra Android.
vandfarve (33409) skrev:... der elsker ordet guerilla-marketing. <3
http://guerillamarketing.dk/ meget sjov blog med nogle af de bedste reklamekampagner
...der har fået tilbudt en bestemt desk efter den succesfulde jobsamtale i sidste uge og som skal starte op med mere løn og INGEN brugeropkald om 2 uger. Hold da op hvor kan man glæde sig meget til ikke længere at høre:"Jeg tror I har lavet noget galt med min computer, jeg kan ikke længere logge ind". Når det nu bare er fordi de har glemt at slå caps lock fra.
Kris (33411) skrev:...der har fået tilbudt en bestemt desk efter den succesfulde jobsamtale i sidste uge og som skal starte op med mere løn og INGEN brugeropkald om 2 uger. Hold da op hvor kan man glæde sig meget til ikke længere at høre:"Jeg tror I har lavet noget galt med min computer, jeg kan ikke længere logge ind". Når det nu bare er fordi de har glemt at slå caps lock fra.
Du kunne jo også bare blive skovhugger. Ingen irriterende brugere, masser af frisk luft og mulighed for at gå i en skjorte som var helt vildt trendy i 90'erne.
SlettetBruger (33408) skrev:Men det gør Newz jo nu engang fra Android.
http://cdn1.knowyourmeme.com/i/000/101/771/origina...
newz.dk er smooth på SGS2.
Nu skal du så høre på dårlige undskyldninger fra teknikere der ikke laver deres sager hurtigt nok :PKris (33411) skrev:...der har fået tilbudt en bestemt desk efter den succesfulde jobsamtale i sidste uge og som skal starte op med mere løn og INGEN brugeropkald om 2 uger. Hold da op hvor kan man glæde sig meget til ikke længere at høre:"Jeg tror I har lavet noget galt med min computer, jeg kan ikke længere logge ind". Når det nu bare er fordi de har glemt at slå caps lock fra.
Daniel-Dane (33413) skrev:http://cdn1.knowyourmeme.com/i/000/101/771/original/1879f18e_e542_e1c6.jpg
newz.dk er smooth på SGS2.
Har aldrig kunne skrive kommentare på newz ordentligt fra nogen mobile enheder :S Heller ikke min WP7 telefon.
Det lagger når man taster så den ikke får alle tryk med.
Mort (33412) skrev:Du kunne jo også bare blive skovhugger. Ingen irriterende brugere, masser af frisk luft og mulighed for at gå i en skjorte som var helt vildt trendy i 90'erne.
Hrm. Det ville passe meget godt til mig, især det med stilen eftersmo det er der jeg stadig sidder fast. Jeg ville måske bare ikke være så god til det fysiske aspekt. Men det er vel heller ikke noget problem.
Magten (33415) skrev:Nu skal du så høre på dårlige undskyldninger fra teknikere der ikke laver deres sager hurtigt nok :P
Men dem må man råbe tilbage af ! :P
Jeg var helt sikker på, at jeg skulle ind at se abekattefilm i aften. Billetterne blev reserveret for 10 dage siden, og jeg mente helt bestemt, at de, som jeg plejer, bare skulle afhentes en halv time før forestillingens start. Forestillingens start ville jeg så checke på Kino.dk - og lo and behold, min reservation eksisterede ikke længere.
Nu er der kun skodsæder tilbage.
Så jeg er faktisk ikke ret glad. Jeg ville jo bare gerne se abekattefilm.
LinguaIgnota (33419) skrev:Jeg var helt sikker på, at jeg skulle ind at se abekattefilm i aften. Billetterne blev reserveret for 10 dage siden, og jeg mente helt bestemt, at de, som jeg plejer, bare skulle afhentes en halv time før forestillingens start. Forestillingens start ville jeg så checke på Kino.dk - og lo and behold, min reservation eksisterede ikke længere.
Det er fordi at du inden kl. 12 eller noget i den dur skal bekræfte dine bestilling.
Ronson (33424) skrev:...der har lavet mad!
Fy for helvede det var godt.
Mangler "mums det ser lækkert ud" rating.
Ronson (33424) skrev:...der har lavet mad!
Fy for helvede det var godt.
Man kan næsten høre blodproppen...
MiniatureZeus (33421) skrev:Det er fordi at du inden kl. 12 eller noget i den dur skal bekræfte dine bestilling.
Nope. Du skal hente billetterne senest en uge før forestillingen, hvis du bestiller mere end en uge før.
Om det er en uge eller fem dage, husker jeg ikke, men din bestilling slettes hurtigt, hvis du ikke lever op til betingelserne. De står forresten klart og tydeligt, når du bestiller billetterne. Nærigrøv.
Flyt rundt på alle møbler i stuen uden hensyn til om at der kommer lys ind i skærmen og gå ud og køb en ny taske/sko.
Det hjælper på pigers humør.
...Der stadig synes det er ærgeligt at Asus Transformer kører Android, for det kører altså ikke specielt godt.
Jeg tror Android lider under googles typiske:
Forever aBeta
Forever aBeta
SlettetBruger (33440) skrev:...Der stadig synes det er ærgeligt at Asus Transformer kører Android, for det kører altså ikke specielt godt.
Forever aBeta
Hellere få det først ud end at få det færdigt ud. Det er mit indtryk. Men der er nu meget af deres software, der fungerer rigtigt godt og bedre end konkurrenternes.
Mamad (moveax1ret) (33438) skrev:Flyt rundt på alle møbler i stuen uden hensyn til om at der kommer lys ind i skærmen og gå ud og køb en ny taske/sko.
jeg har kun et værelse på 10 kvm, så jeg kan ikke flytte rundt på særligt meget :P Og jeg har ingen penge... Men jeg skal besøge dommedagskagen i dag :D
Der vil have sine licenspenge tilbage. Det eneste fra DR jeg værdsætter er P3 på min kære radio. Nu efter Adam er stoppet og Peter Falktoft og Felix er stoppet med at sende Saint Tropez, sidder jeg tilbage med Jonas Hansen, Mikkel Bagger og Emil Nørlund som værter.
Hvad fanden giver de mig?! Jeg skifter snart til Voice, Nova FM eller (Gud forbyde det!) Skala.
Hvad fanden giver de mig?! Jeg skifter snart til Voice, Nova FM eller (Gud forbyde det!) Skala.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.