mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der kom til at bestille en Asus Transformer. >_<
...Der i samme dur kan nævne at Asus har skiftet navn.
Fra Asus ( eh-sus ) til Asus ( A-sus )... Fordi folk konsekvent ikke kunne finde ud af at udtale det.
Gratulationer min ven :)
...Der i samme dur kan nævne at Asus har skiftet navn.
Fra Asus ( eh-sus ) til Asus ( A-sus )... Fordi folk konsekvent ikke kunne finde ud af at udtale det.
Gratulationer min ven :)
XorpiZ (33356) skrev:.. der tror Henny er butthurt over at vandfarve på forunderlig vis får langt mere fisse end ham.
Ikke at der skal ret meget til.. men stadig
Tror mere det er fordi at Henrik er misundelig over, at vandfarve er venner med Lingie..
Kris (33358) skrev:...der da lige vil gøre opmærksom på at hun har fået jobbet som ILC og forventer at flytte fra at være agent indenfor 2 uger.
Hell yeah - ikke flere åndssvage brugere med problemer som:"Den sir så mærkeligt".
Grats!
Men:
Imponerende Lastbil Chauffør?
Iridescent Lab Coat?
Iagtpågivende Lilla Cykel?
Irritating Little Cunt?
Intetsigende Lorte Chef?
Colapusheren (33351) skrev:Der har fødselsdag i dag, og lige har fået en fodskammel til min stressless :)
Jeg kommer kl. 21.
Magten, tager du din whiskey og fesne glas med?
Og, nåja, tillykke med fødselsdagen. Solen skinner-ish i København, så du har fået et plus i min sorte bog.
Jeg har hverken whiskey eller fesne glas. Tilgengæld har jeg Moskovskaya og superduperawesomeseje glas.
Godt nok?
Godt nok?
Magten (33363) skrev:Jeg har hverken whiskey eller fesne glas. Tilgengæld har jeg Moskovskaya og superduperawesomeseje glas.
Godt nok?
Godt nok.
Det minder mig om, at vi jo snart skal til Kiev. Skal jeg tage nogle sjove vodkaer med hjem til dig?
Der kan jeg jo anbefale den ukrainske vodka med chili og honning. Den er god til kølige shots.
OxxY (33359) skrev:Kris (33358) skrev:...der da lige vil gøre opmærksom på at hun har fået jobbet som ILC og forventer at flytte fra at være agent indenfor 2 uger.
Hell yeah - ikke flere åndssvage brugere med problemer som:"Den sir så mærkeligt".
Grats!
Men:
Imponerende Lastbil Chauffør?
Iridescent Lab Coat?
Iagtpågivende Lilla Cykel?
Irritating Little Cunt?
Intetsigende Lorte Chef?
Tæt på, men så igen ikke helt. ;)
Incident Lifecycle Coach. - Det er meget fine ord for at det er mig der skal holde øje med ticketkøen og sørger for at folk laver deres job :) - Perfekt kvindejob hvor man kan råbe og skrige uden at nogen tager sig af sted.
Er det ikke først i november?vandfarve (33365) skrev:
Godt nok.
Det minder mig om, at vi jo snart skal til Kiev. Skal jeg tage nogle sjove vodkaer med hjem til dig?
Hvis du falder over nogen og ikke selv har lyst til at drikke dem (eller savner en at drikke dem med?) så må du da godt. Bare sådan noget lokalt som man ikke finder andre steder :)
Eller hvis du falder over en billig Stolichnaya Elit.. Jeg er simpelthen for nærrig til at give >450 kr for en vodka.
Alt skal i dag hedde noget med "coach" for at sælge. Typisk er det folk, som ingenting kan eller ved, men ikke har noget imod at belære andre.
Kris (33367) skrev:
Tæt på, men så igen ikke helt. ;)
Incident Lifecycle Coach. - Det er meget fine ord for at det er mig der skal holde øje med ticketkøen og sørger for at folk laver deres job :) - Perfekt kvindejob hvor man kan råbe og skrige uden at nogen tager sig af sted.
Det var godt nok noget af en titel. Jeg ville dog aldrig have et job med titlen Coach, fanme et af de værste buzzwords i 201x :\
Nå, men så fik jeg navnene på mine kommende klassekammerater, som selvfølgelig lige blev checket ud på Facebook.
Hold da op, en tarvelig forsamling af mennesker. Man kan allerede nu gætte, hvem der kommer til at finde sammen over hvilke interesserer (good luck, fodboldnørd - du bliver forever alone) og det ser ud til at gå meget godt op parvis. Udover fodboldnørden bliver det nok yours truly, der får sværest ved at få tiden til at gå. "Favorite books: None" over næsten hele linien... :/
Hold da op, en tarvelig forsamling af mennesker. Man kan allerede nu gætte, hvem der kommer til at finde sammen over hvilke interesserer (good luck, fodboldnørd - du bliver forever alone) og det ser ud til at gå meget godt op parvis. Udover fodboldnørden bliver det nok yours truly, der får sværest ved at få tiden til at gå. "Favorite books: None" over næsten hele linien... :/
Der er boobies, ja. Men de er sateme lange.
Jeg forudser endnu et laaangt år for onkel Ignota. - I får de første anekdoter om en måneds tid.
Jeg forudser endnu et laaangt år for onkel Ignota. - I får de første anekdoter om en måneds tid.
Hånter (33378) skrev:Nådada... Jamen kære onkel, hvad skal du overhovedet til at studere?
Åndeligt og mentalt forfald, åbenbart.
Men ja, jeg havde andre interesser, dengang folk tog deres adgangsgivende eksamener, så jeg er lige ved at indhente det forsømte, før jeg rigtigt kan begynde at læse mig dum.
Det er også fint nok og så'n, jeg har klart mere lyst til at læse nu, end jeg havde, da jeg var 16-starten af tyverne, men problemet er, at man under sådan et slacker-forløb bliver parret med en masse mennesker, som ikke nødvendigvis har forudsætninger for at tage sig en uddannelse. Det kan eddermame være demotiverende.
Jeg synes faktisk, det er lidt synd for mig, at jeg skal være omgivet af Henriks små retarderede fætre og kusiner, ja. Det ville være meget rarere at møde op et sted, hvor man rent faktisk har lyst til at indgå i en eller anden form for social interaktion med de øvrige tilstedeværende.
Men man kan ikke få det hele.
vandfarve (33384) skrev:... der netop har kvast et møl så hårdt, at dets samlede masse må have blevet fuldstændigt omsat til energi, eller at det blev skubbet igennem tidsrummet. Væk er det i hvert fald.
Sig til, hvis I ser det. Det er gråt og sandsynligvis dødt.
Gid det var sådan hos mig.. hele min væg er fyldt med lange spor af blod fra myg jeg har dræbt med en avis..
LinguaIgnota (33385) skrev:Jeg synes faktisk, det er lidt synd for mig, at jeg skal være omgivet af Henriks små retarderede fætre og kusiner, ja. Det ville være meget rarere at møde op et sted, hvor man rent faktisk har lyst til at indgå i en eller anden form for social interaktion med de øvrige tilstedeværende.
Luk nu røven med det fis.. Du har jo os! Dine bedste og eneste venner!
What more do you need?
MiniatureZeus (33386) skrev:Du har jo os!
Lige som jeg troede, det ikke kunne blive mere deprimerende... :'(
Alrekr (33388) skrev:Pråutib: En våd klud fjerne de striber uden nogen form for anstrengelse.
Nææ. Har altid gerne vil have en rød væg..
... som har 70 tog knyttet til én station i OpenTTD. Den har kapacitet til 12 tog (jeg ville gerne udvide, men så skal jeg hente TTDPatch, meh), men den er fyldt næsten hele tiden. De fleste tog (som kun kører med gods) bruger også samme linje, som er fyldt hele tiden. Det er awesome.
MiniatureZeus (33389) skrev:Har [...] vil have en rød væg..
Jeg har godt nok aldrig fortrudt jeg stjal den elektrificerede ketcher fra de gamle.MiniatureZeus (33386) skrev:Gid det var sådan hos mig.. hele min væg er fyldt med lange spor af blod fra myg jeg har dræbt med en avis..
Mit system er BEDRE. Desuden kan man ikke gøre det større med standardinstallationen (hvilket jeg troede var tydeligt i mit tidligere indlæg). Nu er den oppe på 76 tog (jeg har en skov med 2000 enheder om måneden, så jeg laver hele tiden nye tog (og et par miner andre steder (og også stål))), der er hele tiden mellem 0 og 2000 gods på stationen (så jeg laver også hele tiden nye godstog) og sidst, men ikke mindst, så er den ved at være stoppet til. ):
Mit system er BEDRE. Desuden kan man ikke gøre det større med standardinstallationen (hvilket jeg troede var tydeligt i mit tidligere indlæg). Nu er den oppe på 76 tog (jeg har en skov med 2000 enheder om måneden, så jeg laver hele tiden nye tog (og et par miner andre steder (og også stål))), der er hele tiden mellem 0 og 2000 gods på stationen (så jeg laver også hele tiden nye godstog) og sidst, men ikke mindst, så er den ved at være stoppet til. ):
Sandt, men jeg foretrækker nu at bruge TTDPatch til den slags.
Sandt, men jeg foretrækker nu at bruge TTDPatch til den slags.
... der sidder til sommerskole og er pinlig over, hvor svært danskerne har med at håndtere forandring.
"- Skal vi sidde på en ny plads i dag? ER DU SINDSSYG?! Jamen, det er jeg slet ikke forberedt på... Jamen, jamen, jamen. Hvorfor er der ingen, der fortalte mig noget?"
Holy-fucking-cheese-and-rice, er du lettere retarderet, eller hva'? Hvor svært kan det være at sætte sig på en ny plads, som vores underviser instruerede dig klart og tydeligt om i går, din retard?
"- Skal vi sidde på en ny plads i dag? ER DU SINDSSYG?! Jamen, det er jeg slet ikke forberedt på... Jamen, jamen, jamen. Hvorfor er der ingen, der fortalte mig noget?"
Holy-fucking-cheese-and-rice, er du lettere retarderet, eller hva'? Hvor svært kan det være at sætte sig på en ny plads, som vores underviser instruerede dig klart og tydeligt om i går, din retard?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.