mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
PHP-Ekspert Thoroughbreed (20507) skrev:#04
Hvad sker der for at selv JyskSengetøjslagerholder black friday?! Stop med det lort FFS!
Hvornår har forretninger nogensinde ligget på den lade side når det gælder om sælge ting? Og egentlig burde vi som forbrugere vel være glade over udsalgsdage?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/Screen...
Godt eksempel på en gaveidé til din 8-årige datter eller din mor!
Godt eksempel på en gaveidé til din 8-årige datter eller din mor!
XorpiZ (20508) skrev:... folk der skriver "Skal??? Skal ikke????!" på Facebook.
Fem minutter senere skriver hun så, da der var en der endelig spurgte hvad hun skulle; "det er lige meget søde.. jeg har fundet ud af at jeg ikke skal".
FEM MINUTTER. Luder.
At folk bruger ordet "Luder" i flæng.
Clauzii (20515) skrev:XorpiZ (20508) skrev:... folk der skriver "Skal??? Skal ikke????!" på Facebook.
Fem minutter senere skriver hun så, da der var en der endelig spurgte hvad hun skulle; "det er lige meget søde.. jeg har fundet ud af at jeg ikke skal".
FEM MINUTTER. Luder.
At folk bruger ordet "Luder" i flæng.
Skøge er så meget bedre :)
Netflix i Chrome giver mig en DRM fejl, og påstår at datoen (01-12-2013) er forkert.
Virker fint i IE.
Men i IE oplever jeg det samme issue at undertekster ikke er konsekvente, og at billedet ændre Ratio, og sætte sorte bjælker ind over blledet i siderne og dækker indholdet.
Virker fint i IE.
Men i IE oplever jeg det samme issue at undertekster ikke er konsekvente, og at billedet ændre Ratio, og sætte sorte bjælker ind over blledet i siderne og dækker indholdet.
Slet filen heri C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady
Så kører det.
Ser også ud til at undetekst og bjælke problemet kun eksistere i HTML5 udgaven.
Så kører det.
Ser også ud til at undetekst og bjælke problemet kun eksistere i HTML5 udgaven.
http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/Truxal-id725.html skrev:
[bla, bla, bla - bivirkninger]
Pludselig uforklarlig død er forekommet.
Pludselig uforklarlig død? o_O
Jamen ... Jamen ...
Hvordan fanden kan det være uforklarlig død? Jeg mener, det er på grund af den medicin, så er der sguda en grund til det o_O
Also, en virkelig underlig bivirkning - men hva fa'en, så er man jo dækket helt ind...?
- edit -
Hvis du bliver fed, er det vores skyld. Hvis du taber dig, er det vores skyld. AKA - vi aner ikke hvad de her piller gør ^_^
Jamen ... Jamen ...
Hvordan fanden kan det være uforklarlig død? Jeg mener, det er på grund af den medicin, så er der sguda en grund til det o_O
Also, en virkelig underlig bivirkning - men hva fa'en, så er man jo dækket helt ind...?
- edit -
Bivirkningerne skrev:
Øget appetit, vægtøgning, nedsat appetit, vægttab.
Hvis du bliver fed, er det vores skyld. Hvis du taber dig, er det vores skyld. AKA - vi aner ikke hvad de her piller gør ^_^
PHP-Ekspert Thoroughbreed (20528) skrev:#20527
Jamen ... Jamen ...
- edit -Bivirkningerne skrev:
Øget appetit, vægtøgning, nedsat appetit, vægttab.
Velkommen til Psykofarmika. Det er mest af alt vi har fundet ud af det virker, men oftest ikke helt hvordan det rent faktisk virker.
http://www.netdoktor.dk/interactive/medicin/Sertra... Har jeg været på som anti depressiv. Der er en af de Sjældne (0,01-0,1%) bivirkninger: Langvarig smertefuld erektion.
- Ja, vi ved det faktisk ikke helt ... Prøv dig frem!
... Also, fik du bryster?
- edit -
Filmovertrukne tabletter, 50 mg 30 stk. (blister) - 115,90
Filmovertrukne tabletter, 50 mg 100 stk. (blister) - 54,55
Filmovertrukne tabletter, 100 mg 30 stk. (blister) - 53,20
Filmovertrukne tabletter, 100 mg 100 stk. (blister) - 70,90
---
Hvad sker der for prisen? o_O
Og derfor kan Sertralin "KRKA" formentlig anvendes.
- edit -
---
Ronson (20531) skrev:At folk bliver ved med at skrive folks navne, i stedet for at dele, på facebook. Det er kraftedme til at blive helt religiøs af.
Wut?
Det er åbenbart blevet kotyme at man tagger en person i en kommentar når man vil have at personen ser indlægget man kommentere på - frem for at dele indholdet til personens wall.
SlettetBruger (20533) skrev:Det er åbenbart blevet kotyme at man tagger en person i en kommentar når man vil have at personen ser indlægget man kommentere på - frem for at dele indholdet til personens wall.
Det blev jeg ikke meget klogere af, heh. Men tak :)
På facebook ville Mark Jensen få en notifikation hvis jeg skrev Mark Jensen i en kommentar.
Klikker Mark Jensen på notifikationen kommer Mark Jensen videre til det indhold jeg kommenterede.
Folk benytter denne feature til at gøre folk opmærksomme på ting og sager "se lige det her", frem for at bruge funktionen "del" til formålet.
Om det er et problem? hmm, det er da spild af kommentar plads når folk vare smider "Mark Jensen" ind i en kommentar alene.
Klikker Mark Jensen på notifikationen kommer Mark Jensen videre til det indhold jeg kommenterede.
Folk benytter denne feature til at gøre folk opmærksomme på ting og sager "se lige det her", frem for at bruge funktionen "del" til formålet.
Om det er et problem? hmm, det er da spild af kommentar plads når folk vare smider "Mark Jensen" ind i en kommentar alene.
Vores moderselskab lavede og leverede de nukleare komponenter til Manhattan projektet. Interessant, men ved ikke lige om det er sådan en ting man smider ind som milesten i en præsentation for firmaet.
Jeg kan godt lige at tagge frem for at dele.
Nogen gange når der er lidt gang i fjæsen, bliver ens "væg" fuldstændigt overfyldt at delte opslag, hvorimod opslag jeg er tagget i, ikke fylder.
På den måde beholder jeg kontrollen over hvordan min "væg" ser ud.
Nogen gange når der er lidt gang i fjæsen, bliver ens "væg" fuldstændigt overfyldt at delte opslag, hvorimod opslag jeg er tagget i, ikke fylder.
På den måde beholder jeg kontrollen over hvordan min "væg" ser ud.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (20530) skrev:#29
Og derfor kan Sertralin "KRKA" formentlig anvendes.
- edit -
---
Der kan være flere årsager. Er det generisk medicin (kopi) vil man gerne være billigst for så er det den medicin der får stort set hele salget i den periode prisen er sat.
Det kan også være at firmaet har for lidt af 30 stk pakninger på lager, så kan man øge prisen kraftigt for ikke at løbe tør. Der kan være anseelige bøder forbundet med ikke at have nok af en given medicin på lager.
Det værste er dem, der skriver
ping @NAVN
DU ER IKKE KAPTAJN PÅ EN UBÅD DIN SATAN. DU BEHØVER IKKE SKRIVE PING DIN SATAN- DU BEHØVER IKKE DIN FORBANDEDE RATARDEREDE NAR.DU SKAL DØØØØ. DET VILLE VÆRE FEAR.
ping @NAVN
DU ER IKKE KAPTAJN PÅ EN UBÅD DIN SATAN. DU BEHØVER IKKE SKRIVE PING DIN SATAN- DU BEHØVER IKKE DIN FORBANDEDE RATARDEREDE NAR.DU SKAL DØØØØ. DET VILLE VÆRE FEAR.
http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/01011/ju...
Kvickly i Holstebro har placeret en indkøbsvogn hvor kunderne kan placere varer, som de køber i butikken og donerer til noget julehjælp.
Hvorfor skriver kvickly så "vi tager ansvar"? De har da intet med varerne i vognen at gøre, andet end de har tjent på det som deres kunder betaler for varerne?
Kvickly i Holstebro har placeret en indkøbsvogn hvor kunderne kan placere varer, som de køber i butikken og donerer til noget julehjælp.
Hvorfor skriver kvickly så "vi tager ansvar"? De har da intet med varerne i vognen at gøre, andet end de har tjent på det som deres kunder betaler for varerne?
Ronson (20543) skrev:http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/01011/julehj_lp-kvickly_1011785m.jpg
Jeg tror at "vi tager ansvar" er et slogan af en slags de kører med. http://www.kvickly.dk/vores+ansvar
Udover det, så selvom de ikke giver noget, bruger de da stadig tid på projektet. Det er da fint?
Ronson (20546) skrev:Ja, jeg kan da godt se de har brugt op mod 2 minutter på det skilt. Fair nok.
Mon ikke uddeling/samarbejde med velgørende organistioner er det der tager tiden? Folk er jo normalt fine til at give lidt cash, men rent faktisk at bruge tid på at gøre en forskel er jo der det halter.
Men ja, om det bare er billig reklamestunt eller rent faktisk er nogle mennesker der mener de gør noget godt er jo svært at vide.
Er godt nok forbavset over at så mange inde på Nationen synes at det er så godt det Kvickly laver.
De støtter da ikke en skid andet end deres egen bankbeholdning.
I det mindste kunne de skrive at de lagde deres fortjeneste på varerne oven i det modtagne.
I det mindste kunne de skrive at de lagde deres fortjeneste på varerne oven i det modtagne.
Jakob Jakobsen (20549) skrev:Er godt nok forbavset over at så mange inde på Nationen synes at det er så godt det Kvickly laver.
Du har fuldstændig ret, men det er da heller ikke en dårlig ting. samme ide kunne være kommet fra en velgørenheds organisation, men resultatet er vel det samme...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.