mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Især hvis man kun kører med en enkelt bus. Jeg har set >2000 passagerer vente i en by med ~700 indbyggere..
Protip: Indsæt nogle flere busser, ryk Tingfeld Syd to tiles skråt til højre og fjern Tingfeld Hovedbanegård. Så har de to stationer en god dækning af byen, og du får flere penge. Du skal huske på, at alle passagerer hopper af ved det første stop de kommer til - der er ikke nogen, som tager et stop videre.
Protip: Indsæt nogle flere busser, ryk Tingfeld Syd to tiles skråt til højre og fjern Tingfeld Hovedbanegård. Så har de to stationer en god dækning af byen, og du får flere penge. Du skal huske på, at alle passagerer hopper af ved det første stop de kommer til - der er ikke nogen, som tager et stop videre.
takker...Er først ved at lære spillet......så deeeeetAlrekr (33807) skrev:Især hvis man kun kører med en enkelt bus. Jeg har set >2000 passagerer vente i en by med ~700 indbyggere..
csstener (33809) skrev:Givbro vil ikke tillade mig at bygge bus stationer :-(
For det første, så giver busser ingenting i forhold til tog. For det andet, så kan byer bliver sure på dig, og nægte at du må bygge stationer. Plant nogle træer omkring byen, så hæver du din bedømmelse, og får måske lov til at anlægge den station du vil anlægge.
For det tredje, så er der en kæmpe Wiki.
...der har været hjemme hos en ven i weekenden.
I løbet af den tid kom der adskillige fluer, en frø, og en kat ind gennem havedøren.
I løbet af den tid kom der adskillige fluer, en frø, og en kat ind gennem havedøren.
Måske har det noget at gøre med at jeg fjernede en masse ting for at få plads til en tog stationAlrekr (33810) skrev:For det første, så giver busser ingenting i forhold til tog. For det andet, så kan byer bliver sure på dig, og nægte at du må bygge stationer. Plant nogle træer omkring byen, så hæver du din bedømmelse, og får måske lov til at anlægge den station du vil anlægge.
For det tredje, så er der en kæmpe Wiki.
... der har fået 4 sider A4 meget, meget tætskrevet brev (skrevet i hånden!) fra min nye penpal fra Canada..
Jeg er desuden ham der regnet med, at beskeden ville være noget lig "Hi, Canada is cool! How are Denmark?" og ikke hele livshistorien.. Det værste er, at jeg har lovet at svarer tilbage med en håndskreven besked, for lissom at give det noget autencitet... oh well..
Btw, første linje lyder:
"Hi! How are you? Do you ever call yourself DAN? What kind of nicknames do you have?"
This going to be fun..
Jeg er desuden ham der regnet med, at beskeden ville være noget lig "Hi, Canada is cool! How are Denmark?" og ikke hele livshistorien.. Det værste er, at jeg har lovet at svarer tilbage med en håndskreven besked, for lissom at give det noget autencitet... oh well..
Btw, første linje lyder:
"Hi! How are you? Do you ever call yourself DAN? What kind of nicknames do you have?"
This going to be fun..
så skal du da bare give ham/hinde 4 sider tæt skrevet af din livs historieMiniatureZeus (33814) skrev:... der har fået 4 sider A4 meget, meget tætskrevet brev (skrevet i hånden!) fra min nye penpal fra Canada..
...der i forbindelse med et weekendarbejde har fået en rigtig spændene kollega!
Hvis i forestiller jer Sidney Lee og en af trunterne fra De Unge Mødre får et barn, så er det nok ikke meget ved siden af. Hun er typen der ikke er bleg (høhø) for at bruge selvbruner.. Det fede er at hun ikke er særlig opmærksom på at det bør dække 100%, så der er spots hvor hun bare er bleg.
Samtidig har hun netop indgået et væddemål om at hun kan tabe 12kg på 14 dage.. Så nu er hun startet med at træne, og stoppet med at spise. "Hvis man ikke spiser noget må man jo tabe sig".. Yes okay.. Efterfølgende gjorde hun så lige os andre opmærksomme på at mennesket ikke er bygget til at gå eller løbe udendørs og man derfor bør bruge et løbebånd - hvilket også er meget mere interessant ifølge hende.
Og nå ja, så har hun et par tatoveringer.. En med et eller andet latin som hun ikke kan huske hvad betyder.. En med ekskærestens navn, inkluderet stavefejl.. Og til sidst nogle stjerner og blomster som egentlig bare er grimme..
Jeg har hendes nummer hvis nogen skulle være interesseret.
Hvis i forestiller jer Sidney Lee og en af trunterne fra De Unge Mødre får et barn, så er det nok ikke meget ved siden af. Hun er typen der ikke er bleg (høhø) for at bruge selvbruner.. Det fede er at hun ikke er særlig opmærksom på at det bør dække 100%, så der er spots hvor hun bare er bleg.
Samtidig har hun netop indgået et væddemål om at hun kan tabe 12kg på 14 dage.. Så nu er hun startet med at træne, og stoppet med at spise. "Hvis man ikke spiser noget må man jo tabe sig".. Yes okay.. Efterfølgende gjorde hun så lige os andre opmærksomme på at mennesket ikke er bygget til at gå eller løbe udendørs og man derfor bør bruge et løbebånd - hvilket også er meget mere interessant ifølge hende.
Og nå ja, så har hun et par tatoveringer.. En med et eller andet latin som hun ikke kan huske hvad betyder.. En med ekskærestens navn, inkluderet stavefejl.. Og til sidst nogle stjerner og blomster som egentlig bare er grimme..
Magten (33816) skrev:...der i forbindelse med et weekendarbejde har fået en rigtig spændene kollega!
Umiddelbart lyder det som en
Ville ikke kunne omgås hende uden at ende i fængsel... og det ville ikke engang være på den gode måde
Rasmus064 (33823) skrev:Jeg har engang læst en hentai med en pige der fik orgasme af at rode rundt i sin hjerne efter at hun blev skudt i hovedet. Så "Noget, som trunten også får nydelse af?" dækker et stort område.
http://29.media.tumblr.com/tumblr_l1wsx1R94S1qzmow...
Kender du da ikke dig selv??Elskov (33832) skrev:vandfarve (33830) skrev:... der bemærkede, at Eva Lundby Skov dukkede op ude til højre under "Personer, som du måske kender" på Facebook.
Wait, what?
Lundsby. Folk siger altid Lundby -.-
...der nu har næsten 10GB plads på sin dropbox :D
det er simnpelt laver bare en acc som er activ på: min mobil, min anden pc, min tredje pc, min fars, min sted-mors pc, og inviter nogle vennerpewbe (33835) skrev:...der nu har næsten 10GB plads på sin dropbox :D
edit: og igennem virtual box på to af mine pc'er
csstener (33837) skrev:det er simnpelt laver bare en acc som er activ på: min mobil, min anden pc, min tredje pc, min fars, min sted-mors pc, og inviter nogle venner
edit: og igennem virtual box på to af mine pc'er
Ja, der er altid nogle der skal udnytte de gratis goder der ligger på internettet.
Jeg har 5,2 GB - alt sammen ved at invitere venner, som jeg ved kunne finde det brugbart :)
Edit:
vandfarve (33839) skrev:How? You must teach me!
(Mere seriøst, hvordan har du adgang til en .edu-adresse?)
Danske universiteters domæner er også godkendte.
vent lidt det kræver en edu email adrees ..æv :-(vandfarve (33839) skrev:How? You must teach me!
(Mere seriøst, hvordan har du adgang til en .edu-adresse?)
pppssstttt you need to troll harder
vandfarve (33839) skrev:10GB
Mener helt bestemt at sidste år, kunne man bruge en normal studieadresse som på en eller anden måde bliver verificeret.
Jeg brugte det i hvert fald sidste år, og fik tilluskede mig 12,5 GB eller noget i den dur..
-----
Edit: Klik på "All schools are eligible, even those without .edu domains. If we missed your school, please fill out this form."-linket i bunden numbnut
vandfarve (33844) skrev:Jeg kan ikke med @stud.ku.dk (min virker stadig, bitches, men ikke til Dropbox forstås), men jeg har ikke prøvet @alumni.ku.dk endnu.
Virker de, DD?
Tryk på linket, så kommer der en boks op, og så går der en dag eller noget og du får din kode eller hvordan det nu er det fungere..
Jeg kunne med @nzs.dk så kan du også med @stud.ku.dk...
Caek of Doom (33846) skrev:...der er voldsomt træt.
Men det er da også forståeligt når du kl. 09:33 skriver:
Caek of Doom (33802) skrev:...der faktisk er vågen :D
Phun intended.
... der overvejer om man skulle smide et par tusinde efter en ny haglspreder, nu hvor jagtsæsonen begynder.
Hånter (33847) skrev:... der overvejer om man skulle smide et par tusinde efter en ny haglspreder, nu hvor jagtsæsonen begynder.
Er det en form for kode for at du vil have en penis-forstørrelse?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.