mboost-dp1
S: Intel prescott cpu
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Intel 2,8GHz Prescott 533Mhz FSB (Pentium 4). '
Boxed edition.
Har kørt i 2 dage, fejler _intet_, men er fejlkøb
Kvittering pr. 11/5 2004 + original emballage.
Mit motherboard døde, og det nye kan tage 800MHz FSB, så jeg vil gerne opgradere CPU'en lidt.
Nypris 1.329,-
Priside 1.200,- men kontakt mig hvis du er intereseret.
Bud under 1.000,- ignoreres...
black 'at' blackthorne.dk
Boxed edition.
Har kørt i 2 dage, fejler _intet_, men er fejlkøb
Kvittering pr. 11/5 2004 + original emballage.
Mit motherboard døde, og det nye kan tage 800MHz FSB, så jeg vil gerne opgradere CPU'en lidt.
Nypris 1.329,-
Priside 1.200,- men kontakt mig hvis du er intereseret.
Bud under 1.000,- ignoreres...
black 'at' blackthorne.dk
godt nok er jeg ikke int. i køb, men er nu ret sikker på det ikke er en 533 FSB CPU du har til salg...
har i hvert fald ikke set prescott med 533 FSB... mon ikke det er denne CPU du har?
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=65766
har i hvert fald ikke set prescott med 533 FSB... mon ikke det er denne CPU du har?
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=65766
#5:
Nej, jeg tror ikke amokk hentyder til det, men derimod at det rent faktisk er mærkeligt at de udgiver en model med 133MHz på bussen, i stedet for kun 200MHz, da det betyder utroligt meget for P4 processorernes ydelse. Det varer faktisk ikke længere før FSB'en ryger op på 266MHz ("1066MHz effektivt" med deres Quad Pumped bus).
Nej, jeg tror ikke amokk hentyder til det, men derimod at det rent faktisk er mærkeligt at de udgiver en model med 133MHz på bussen, i stedet for kun 200MHz, da det betyder utroligt meget for P4 processorernes ydelse. Det varer faktisk ikke længere før FSB'en ryger op på 266MHz ("1066MHz effektivt" med deres Quad Pumped bus).
desværre fandt jeg også først for sent ud af at det bundkort, jeg havde købt af en kammerat slet ikke kunne køre med prescott. :(
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.