mboost-dp1
S: AMD Athlon 1000mhz CPU m. køler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
AMD Athlon 1000mhz CPU m. køler sælges.
Fungerer fint, har aldrig været overclocket.
Pris: 200 kr + evt. forsendelse/levering
Placering: Storkøbenhavn/Midtsjælland
Fungerer fint, har aldrig været overclocket.
Pris: 200 kr + evt. forsendelse/levering
Placering: Storkøbenhavn/Midtsjælland
#5: Hvem i alverden havde du herinde regnet med, ville give mere end 50,- for en fire år gammel CPU? Måske hvis der fulgte en god, støjsvag køler med ...
Man kan få min gamle 1Gig Thunderbird gratis hvis man gider hente den, den ligger alligevel bare og fylder i skuffen. Ligesom for at sammenligne...
Man kan få min gamle 1Gig Thunderbird gratis hvis man gider hente den, den ligger alligevel bare og fylder i skuffen. Ligesom for at sammenligne...
Nu er den helt gratis - det viser sig at der er knækket et hjørne af, samt en lang flig ned langs siden af kernen (fuldskab + køler = fænakke). Det lader til at være en gammel skade, jeg har i hvert fald et billede liggende fra da jeg smed den i scanneren (for sjov), og der havde den en skade, når jeg kigger lidt efter. Men den HAR kørt efter den scanning blev lavet, så sejlivet har den da været...
Nu ligger den igen i skuffen og der bli'r den, der er alligevel ingen der kan bruge den til noget fornuftigt længere :(
Nu ligger den igen i skuffen og der bli'r den, der er alligevel ingen der kan bruge den til noget fornuftigt længere :(
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.