mboost-dp1
Mobiltelefoni & Datakort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej!
Er der nogle der skal bruge en Mobiltelefon eller et datakort kan i kontakte mig på mail [email protected]
Jeg arbejder i 3, og ved ikke om i har hørt om vores nye Trådløse bredbånd hvis der er nogle der er interesseret så send mig en mail og vil blive ringet op :)
[email protected]
Er der nogle der skal bruge en Mobiltelefon eller et datakort kan i kontakte mig på mail [email protected]
Jeg arbejder i 3, og ved ikke om i har hørt om vores nye Trådløse bredbånd hvis der er nogle der er interesseret så send mig en mail og vil blive ringet op :)
[email protected]
Måske du lige skulle nævne, at der er tale om en bonus hvis du får solgt sådan en :)
Kom ind i kampen, og sig til jeres marketing afdeling at de skal bruge nogen flere penge på reklamer, i stedet for at medarbejderne skal sidde og kamuflere det som noget i gør fordi i er flinke mennesker.
Kom ind i kampen, og sig til jeres marketing afdeling at de skal bruge nogen flere penge på reklamer, i stedet for at medarbejderne skal sidde og kamuflere det som noget i gør fordi i er flinke mennesker.
I firmaet fik vi en brochure fra 3 om de her Trådløse bredbåndsfætre. Med de mindste bogstaver i verden stod der nederst: "18 måneders opsigelse". Lusket..
#7 Til erhvervs kunder er bindingsperioden 12 mdr eller mere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.