mboost-dp1
lvl 70 druid, bytte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg vil gerne trade min 70 horde druid til en Priest/Paladin/Mage/Warrior/Hunter/Shaman (helst Paladin) også horde - Ligeglad hva specc, bare det er decent gear som mit :> lidt blå+epic ^^
Han har:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laug...
han er i tanking gear, men healing er:
omkring 1488 healing og lidt over 100 mp/5 :>
Han har:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laug...
han er i tanking gear, men healing er:
omkring 1488 healing og lidt over 100 mp/5 :>
vil du bytte med en lego ridder ? den har det vildeste amor og nogle rare våben, som jeg selv har nappet fra en ko der droppede ?
Den rider, GIEF! :OOOOOOOOOO
Det er wow ja :P undskyld jeg ikk skrev det ^^ det er en horde druid, med decent healing og tanking gear . blanding med epic og blå ^^ geared til at tanke og heale kara og gruuls :>, den er resto lige nu, men respecc able ofc.
Det er wow ja :P undskyld jeg ikk skrev det ^^ det er en horde druid, med decent healing og tanking gear . blanding med epic og blå ^^ geared til at tanke og heale kara og gruuls :>, den er resto lige nu, men respecc able ofc.
#3 Måske du skulle læse hans post og finde det link, til et wow karakter indekseringssite, hvor der tydeligt står World of Warcraft i toppen af siden.
Og til resten: Prøv dog lige at simulere lidt åndsfriskhed og afslut de irrelevante kommentarer.
Og til resten: Prøv dog lige at simulere lidt åndsfriskhed og afslut de irrelevante kommentarer.
Okay, stop nu. vil bare gerne af med en druid, trade den til en paladin eller w/e. kom med et bud :>
Jo, feral er Cat form og Bear form, så når du speccer feral, så har du tanking og dps i ét :> lidt af et røver køb.
mere i handlen? hva mener du ? :>
mere i handlen? hva mener du ? :>
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.