mboost-dp1
K: Gammel herrecykel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Min gamle, knap så cool mountainbike synger vist på sidste vers nu, hvor gearet, kranken og stort set alt andet brokker sig højlydt, så jeg leder efter en ny cykel.
Realistisk set er jeg fuldstændigt ligeglad med, hvad i kan tilbyde, men jeg leder umiddelbart efter en cykel som denne, men til en mere seriøs pris. Jo billigere, jo bedre, for jeg har det med at få min cykel stjålet, når jeg parkerer den på stationen.
Jeg kan tilbyde at hente den på stort set hele Sjælland, men hvis du bor andet steds kan vi altid snakke om logistikken m.m. Alle bud vil blive taget i betragtning, så find gerne jeres gamle cykler frem fra gemmerne og scor en god deal.
Realistisk set er jeg fuldstændigt ligeglad med, hvad i kan tilbyde, men jeg leder umiddelbart efter en cykel som denne, men til en mere seriøs pris. Jo billigere, jo bedre, for jeg har det med at få min cykel stjålet, når jeg parkerer den på stationen.
Jeg kan tilbyde at hente den på stort set hele Sjælland, men hvis du bor andet steds kan vi altid snakke om logistikken m.m. Alle bud vil blive taget i betragtning, så find gerne jeres gamle cykler frem fra gemmerne og scor en god deal.
Hey. Har du evt. prøvet Den Blå Avis eller Gul og Gratis? Der plejer at være en del brugte herrecykler til rimelige priser.
Ring til politiet og få at vide hvornår den næste cykel auktion foregår nær dig, der plejer man at kunne finde et godt tilbud.
Desværre har mange opdaget at det en god ide, så tingene er blevet lidt halvdyre!
#2 Han linker til en cykel på dba...
Desværre har mange opdaget at det en god ide, så tingene er blevet lidt halvdyre!
#2 Han linker til en cykel på dba...
Tag på politiauktion og køb en cykel. Du kan eventuelt købe et par stykker og skille dem ad og samle en hel cykel selv. Min egen cykel er samlet af fem forskellige og har kostet mig to par nye kabler og en lås, hvilket jeg synes er en meget fair pris.
Hvis du får din stjålet hele tiden, så stjæler du da bare deres cykler?
Jeg købte i en overgang cykler gennem et forsikrings selskab.
Der var ofte helt nye cykler til ingen penge, så du kan prøve at ringe til sådan et selskab for at høre om der er nogen af dem der sælger på sjælland.
Husker ikke hvilket selskaørb jeg købte igennem, men det var en mand i aalborg der solgte dem, gør han dog ikke mere.
Jeg købte i en overgang cykler gennem et forsikrings selskab.
Der var ofte helt nye cykler til ingen penge, så du kan prøve at ringe til sådan et selskab for at høre om der er nogen af dem der sælger på sjælland.
Husker ikke hvilket selskaørb jeg købte igennem, men det var en mand i aalborg der solgte dem, gør han dog ikke mere.
Hvis du får din stjålet hele tiden, så stjæler du da bare deres cykler?Nej selvfølgelig gør man ikke det da du kan ikke ramme 1:1 tilbage.
Tak for alle forslagene, nu har jeg lidt at arbejde med. Jeg har prøvet DBA og FindAlt, men der er intet af interesse - og for min pengepung. Gul og Gratis har jeg ikke prøvet, men det sætter jeg lige i bero, indtil jeg har ringet til politiet og de lokale forsikringsselskaber.
Lige for at komme tilbage til pointen vil jeg stadig gerne have indlæg fra folk, der har cykler til salg.
Lige for at komme tilbage til pointen vil jeg stadig gerne have indlæg fra folk, der har cykler til salg.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.