mboost-dp1
K: Bundkort, socket A
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg er på jagt efter et bundkort. Kravene er, at det skal: Kunne trække min 1200 MHz Duron (socket A), og mine PC133 RAM (1X512 og 1X256), passe i et ATX kabinet, have AGP port, have mindst 2 USB porte (ver. 1.1 er ok)
og i det hele taget er et "standard udstyret" bundkort.
Jeg vil gerne afhente kortet personligt, så kun folk i Lyngby området behøver at svarer.
og i det hele taget er et "standard udstyret" bundkort.
Jeg vil gerne afhente kortet personligt, så kun folk i Lyngby området behøver at svarer.
Hvis du vil betale 300 kroner kan du købe et helt nyt. Tjek evt. [url=www.edbpriser.dk]www.edbpriser.dk[/url] .
#2 Garfield:
Jeg havde egentligt håbet på at kunne slippe med at betale omkring kr. 100 for et brugt bundkort. Min nuværende maskine skal kun holde ca. 1 år endnu, så det behøver ikke været noget specielt godt kort.
Men det kan jo blive nødvendigt at købe et nyt, for jeg kan snart ikke undvære min maskine mere (bundkortet er i udu, som i nok har gættet). Så kan jeg jo prøve det mærke Seahawk foreslår, det virker til han har gode erfaringer med det.
Jeg havde egentligt håbet på at kunne slippe med at betale omkring kr. 100 for et brugt bundkort. Min nuværende maskine skal kun holde ca. 1 år endnu, så det behøver ikke været noget specielt godt kort.
Men det kan jo blive nødvendigt at købe et nyt, for jeg kan snart ikke undvære min maskine mere (bundkortet er i udu, som i nok har gættet). Så kan jeg jo prøve det mærke Seahawk foreslår, det virker til han har gode erfaringer med det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.