mboost-dp1

Hytteost fra 1800 tallet!

Gå til bund
Gravatar #1 - OperatoR
26. dec. 2000 00:21
Hytteost fra 1800 tallet!Jeg har fundet en hytteost fra 1800 tallet på mit loft.....jeg har overclocket den og fået den til at køre 44 Mhz...hvilket jeg syntes er meget godt i forhold til at den IKKE er med kommen.... Anyways...budene starter fra 15 kr.
Gravatar #2 - Pernicious
31. jan. 2001 12:15
Følger der en køler med?Så vil jeg godt byde 15,50 :)
Gravatar #3 - ak47
15. feb. 2001 11:22
lållål
Gravatar #4 - ak47
15. feb. 2001 11:25
heheh
Gravatar #5 - Gandalf
6. maj 2001 17:36
LOL!Vil give 15,75! :)
Gravatar #6 - mrpainless
19. jul. 2001 14:53
byttehandel...........vil du bytte med en bmx uden hjul??
Gravatar #7 - Kyle's Mom
3. aug. 2001 14:31
hmmAt være SÅ fedtet!, Her kommer vinder budet! .. Jeg byder min tro følgesvend gennem godt og ondt!, min Xerox X32, nåle printer, fra 83. Kan nogen stikke den?... ...det tænkte jeg nok!
Gravatar #8 - mrpainless
6. aug. 2001 21:05
Printer?? hrmf...jeg overbyder hermed ved at byde en lettere brugt samling ganske udmærkede marmorkugler........
Gravatar #9 - Kyle's Mom
9. aug. 2001 07:56
att painlessVover du at dizze min xerox printer?, du har garanteret ikke een selv!, -men jeg forstår godt du er misundelig... -jeg står lige og mangle en erstatning for min musekugle, passer dine marmor kugler deri?, så kan du jo erhverve dig denne dejlige printer.. TG
Gravatar #10 - Kyle's Mom
9. aug. 2001 07:56
att painlessVover du at dizze min xerox printer?, du har garanteret ikke een selv!, -men jeg forstår godt du er misundelig... -jeg står lige og mangle en erstatning for min musekugle, passer dine marmor kugler deri?, så kan du jo erhverve dig denne dejlige printer.. TG
Gravatar #11 - mrpainless
22. aug. 2001 21:27
marmor kugler er ikke til sjov og balladeHallo hva sker der.... mine højt værdsatte marmorkugler skal absolut ikke bruges til musekugle at tænke sig at der i dette land findes personer der vil gøre den slags ved denne barndommens store skat... ak nej ak nej... er verden da af lave
Gravatar #12 - mrpainless
22. aug. 2001 21:27
marmor kugler er ikke til sjov og balladeHallo hva sker der.... mine højt værdsatte marmorkugler skal absolut ikke bruges til musekugle at tænke sig at der i dette land findes personer der vil gøre den slags ved denne barndommens store skat... ak nej ak nej... er verden da af lave
Gravatar #13 - kristofferj
30. sep. 2001 20:13
Så er det her, tilbudet der får jeres printere og marmorkugler til at blegne: Jeg tilbyder 25 Magickort efter eget valg i en bunke støvede common kort. Jeg har mange købere på hånden og regner med et hurtigt svar og dækning af transportudgifter.
Gravatar #14 - mrpainless
27. nov. 2001 22:00
Magic kort?? transport udgifter??
er der da slet ikke nogen respekt for denne min barndoms store skat af marmorkugler??? god damn....
det var dog den stiveste.... du kan få venstre baghjul fra en indkøbs vog i aldi for dine magic kort og så en gåtur til brehmen.
Gravatar #15 - apoz
15. maj 2002 17:35
du kan få en bolche eller noget brugt tyggegummi =)
Gravatar #16 - No_H3417h
8. okt. 2003 10:33
jeg har en tom minimælk' kston af mærket Mælkebøtte!!! byt til nyt!!!
Gravatar #17 - <3Thinkpads
8. okt. 2003 10:35
#16:
Prøv nu at kigge på datoen.. Det er fanme hele tiden folk river op i gamle tråde..
Gravatar #18 - camon
18. jul. 2004 23:26
heh... :D Så forsætter vi da bare hvor i andre slap.. :D
Jeg har et par faldskærms trusser fra min eks til salg.. (Vammelt) Men bytter gerne for den der bmx'er.. :D
Gravatar #19 - Xanthia
19. jul. 2004 10:43
#18 hvad ville du sige til min samling af støvede kroketkugler i bytte?

har vist også et par gamle ISA-kort liggende et sted i reolerne, så kan vi evt aftale at du får dem og en lettere punkteret lyserød fodbold, jeg er fleksibel?
Gravatar #20 - Xanthia
19. jul. 2004 10:44
er btw til stille gåture i naturen, hjemmehygge og filmaftener, *SmF*;-)
Gravatar #21 - camon
3. aug. 2004 15:56
#19 dine kroketlugler har jeg ikke interesse i, men min kæreste vil måske godt ha dem... heh..
Ang. dine isa kort... Hvis du har nogen edo ram, kan vi måske finde en aftale der.. ang din lyserøde bold.. Den er solgt.. du kan bare adde mig på msn for yderligere info.. [email protected]

Og lige til sidst.. de der gåture.. Dem er jeg frisk på.. MEN.. så skal det fandme være ved stranden og så vil jeg ha mine hunde med... :P
Gravatar #22 - camon
10. sep. 2004 20:21
hmmmm så syns jeg sku at den gik lidt død igen.. :D men hvad fanden... Den kan jo heller ikke blive ved med at leve...

Takker fordi jeg måtte være med det ganske korte tid..

Mvh Patrick // camoN
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login