mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der leger med AutoDesk Inventor. Har 53 stumper som skal "fremstilles" og så skal jeg prøve kræfter med det der assembly så det kan blive sat sammen....
...der vil påpege at det har sine fordele at bo sammen med en ung biseksuel kvinde.
....og ikke nogen ulemper :P
Rasmus064 (34505) skrev:#Elskov.
Er det Warhammer som mobber? Du kan altid kommer over i EVE.
nej det er en person, der mobber mig med warhammer :P og mine sko, der giver vabler. Og mine "studiekammerater", der ikke vil snakke med mig. Og min eks. Og en forelæsning, der gik galt. Så det er lidt af det hele...
Jakob Jakobsen (34507) skrev:...der vil påpege at det har sine fordele at bo sammen med en ung biseksuel kvinde.
aarrr.. hun PMS'er vel stadig.
Elskov (34508) skrev:aarrr.. hun PMS'er vel stadig.
Tjae... Hun er nok den kvinde jeg har kunnet mærke det mindst på.
XorpiZ (34509) skrev:Vasker hun op og ser fodbold da?
Ja og nej (heldigvis)
Sig at du får fisse for at lade hende bo ved dig................
For du skal ihvertfald ikke påstå at du ikke har lyst!
For du skal ihvertfald ikke påstå at du ikke har lyst!
...der har læst sig til at problemet med Dead Island keys er løst :o
...der først får tid til at finde ud af det i aften... måske
...der først får tid til at finde ud af det i aften... måske
Magten (34520) skrev:...der elsker brugere..
Sendt på mail til IT afdelingen.
Da jeg sad i supporten snakkede jeg med en gammel dame der ikke kunne kunne finde keyboardet på....hendes laptop.
Eller da én gut ringede og meldte intet net...sort skærm...det hjalp at tænde for PC'en.
Derfor jeg søgte over i NOC...for mange IT-analfabter giver mig hovedpine...
Det sucks at sidde i kundeservice.
Mig: Velkommen til <udbydernavn> kundeservice. Hvad kan jeg hjælpe med?
Kunde: Hvorfor virker mit internet ikke?
Mig:Hvad med at starte med at præsentere dig, din tumpe?Må jeg bede om dit kundenummer eller telefonnummer, så ser jeg lige på det.
Mig: Velkommen til <udbydernavn> kundeservice. Hvad kan jeg hjælpe med?
Kunde: Hvorfor virker mit internet ikke?
Mig:
MiniatureZeus (34524) skrev:... der spiser Nestlé Aero chokolade. Spøjst oplevelse.
Hvor har du fået fat i det?
Zhadow (34525) skrev:Hvor har du fået fat i det?
I sidste uge havde de en pakke med 9 stk. til 20 kr. i Fakta. Det var godtnok de små bars (ikke "fun size"), but still - pænt billigt.
Netto. Til 2 kr. for en stor plade på 75 gr. Det var gult mærke, og fik købt en 10 stks, da de kunne være sjove at bruge i en kage. Ved ikke hvad de koster normalt..
LinguaIgnota (34526) skrev:I sidste uge havde de en pakke med 9 stk. til 20 kr. i Fakta. Det var godtnok de små bars (ikke "fun size"), but still - pænt billigt.
Hmmm det er sgu ellers næsten 20 år siden, jeg sidst har set det i DK. Men jeg har heller ikke rendt rundt i alle butikker, dagligt for at lede efter det.
Zhadow (34528) skrev:Hmmm det er sgu ellers næsten 20 år siden, jeg sidst har set det i DK.
De er vidst importeret fra UK.
Netto har tit mange sjove chokoladebarer fra udlandet, mest UK dog, men har også tit set islandsk chokoladelakrids* og Crunch med forskellige smagsvarianter, bla. karamel som er like heaven!
*Kan man også få i Irma
Ok :-) Det blev afprøvet som produkt herhjemme engang, men det slog aldrig igennem, til min ærgrelse. Lidt ligesom Samba flødeboller med jordbær. Mums!
Zhadow (34530) skrev:Ok :-) Det blev afprøvet som produkt herhjemme engang, men det slog aldrig igennem, til min ærgrelse. Lidt ligesom Samba flødeboller med jordbær. Mums!
Dem troede jeg stadig man kunne få, bare kun til valentinsdag. Ligesom de grønne toppe til jul
Apropos chokolade, så er de her ren awesomeness. Hvor går man hen, når man vil have sådan en?
LinguaIgnota (34533) skrev:Apropos chokolade, så er de her ren awesomeness. Hvor går man hen, når man vil have sådan en?
I Superbest på amager, på Uplandsgade i deres internationale afdeling. Jeg har selv købt den der for et års tid siden.
De har desuden virkelig mange sjove ting og sager, og afdelingen er ret stor med ting fra USA og UK, men også nogle andre lande.
Priserne er dog ikke helt billige, eks. koster en lille pose skittles 14 kr., men altså det må man jo leve med.
Der er forresten også åbnede en slikbutik på strøget, hvor de har en del udenlandske sodavand og slik. Det er faktisk overraskende billigt. En dåsesodavand koster 10 kr. inkl. pant f.eks.
LinguaIgnota (34540) skrev:Du skal ikke fortælle det til Zhadow - han køber bare alle vores udenlandske sodavand. :(
Så smadre vi ham!
LinguaIgnota (34533) skrev:Apropos chokolade, så er de her ren awesomeness. Hvor går man hen, når man vil have sådan en?
http://foodfromhome.dk/ tilbyder amerikansk og engelsk mad. Tjek det ud.
MiniatureZeus (34543) skrev:Så smadre vi ham!
Jeg er ninja!
Alrekr (34544) skrev:http://foodfromhome.dk/.. tilbyder amerikansk og engelsk mad. Tjek det ud.
Tak, jeg kender den godt, men jeg foretrækker butikker så vidt som muligt.
Zhadow (34545) skrev:Tak, jeg kender den godt, men jeg foretrækker butikker så vidt som muligt.
Den er også fucking dyr, både i deres priser og fragt.
Magten (34546) skrev:Nu vi er igang med spørgsmålstegnene, hvor kan man så Guarana henne i København? Altså dem fra Antarctica.
Har hørt at nogle Netto'er har dem, men jeg er ikke stødt på dem endnu.
Døgn netto har dem vidst fast, ellers er det vidst noget spotvare.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.