mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
....som overvejer at melde en sikkerheds fejl til DJH(Den Jydske haandværkerskole) Da vis man åbner et af deres hjælpe programmer som bruger Java får rettigheder til at få net på et hvilket som helst program....
Alrekr (34253) skrev:... som er meget irriteret på sin Ildræv. Normalt kan jeg trykke på Ctrl og klikke på et link - og så åbnes links i nyt faneblad. Nu, når jeg holder Ctrl inde, sker der ikke en skid - links åbnes slet ikke.
http://2.bp.blogspot.com/_saDOYo1ttMU/TEMI-dH_AxI/...
Daniel-Dane (34217) skrev:... hvis harddisk stod af i går. Den stod på igen i dag. Nå, i det mindste dækker garantien.
Nå igen. Nu oplevede jeg tilmed, at computeren ikke kunne finde harddisken... Den ryger ind!
Skrevet fra
Daniel-Dane (34255) skrev:http://2.bp.blogspot.com/_saDOYo1ttMU/TEMI-dH_AxI/AAAAAAAAACA/OEvCl_6frLQ/s200/aryavrit+blog+upendra+tips+and+trick+middle+mouse+button.png
meh.. Jeg har fået smadret selve tastefunktionen i min mus, så har deaktiveret knappen i Setpoint. Ellers ville den aktiveres konstant.
Magten (34265) skrev:...der hader HP's latterlige lorte software til deres pritnere.. Det er godt nok ubrugeligt..
Lexmarks er værre. Installation af drivere og det andet, til x4550 i hvert fald, er lavet så åndssvagt, at kun Løsningscenter, Imaging Studio og Guide til diagnostik for blækpatroner, installeres. Drivere installeres ikke - eller, det installeres i forkerte mapper, så krydsreferencerne smadres :( Jeg har to 'Programmer (x86)'-mapper, og en 'Program Files (x86) (x86)'-mappe, pga. Lexmark...
Magten (34267) skrev:Lexmark har jeg heller ikke hørt noget godt om.. Har heldigvis undgået dem :D
Also.. This is me:
Trådløs multifunktionsmaskine til 450 kr for tre år siden. Det var billigt, og så er print og scan (når scan i hvert fald virker...) overraskende gode. Er dog begyndt at overveje at man skulle anskaffe sig en ny. Den suger blæk som en 50 år gammel Volvo drikker olie...
Jeg har ikke haft huller eller nåwed i pænt mange år. Så siger de pludselig at jeg skal have taget et nyt billede, fordi det gamle var utydeligt. På den nye, tydeligere billede finder de så ud af at der er nogle bakterier der har moret sig mellem to tænder. Altså et sted jeg ikke rigtig kan børste. Så deeet...
På den anden side kan jeg jo bare sige de skulle have taget et ordentligt billede og opdaget det første gang.
Og der er skam penge nok, ellers har jeg en lille opsparing. Det er bare ikke så fedt det hele sker i samme måned.
På den anden side kan jeg jo bare sige de skulle have taget et ordentligt billede og opdaget det første gang.
Og der er skam penge nok, ellers har jeg en lille opsparing. Det er bare ikke så fedt det hele sker i samme måned.
Ronson (34272) skrev:Altså et sted jeg ikke rigtig kan børste
Hvis du kun vil én ting. så vælg tandtråd frem for tandbørsten.
fjols (34274) skrev:Ja, det er fedt at stinke ud af kæften men ingen huller have.
Jeg har aldrig haft huller og har aldrig brugt tandtråd.
Me neither.
Spis et æble, æblets konsistens skrubber tænderne, og syren dræber bakterier og bleger tænderne.
/Docter Bush
SlettetBruger (34277) skrev:fjols (34274) skrev:Ja, det er fedt at stinke ud af kæften men ingen huller have.
Jeg har aldrig haft huller og har aldrig brugt tandtråd.
Me neither.
Spis et æble, æblets konsistens skrubber tænderne, og syren dræber bakterier og bleger tænderne.
/Docter Bush
Eller gør begge dele, hvorfor skulle man undlade at børste tænder, din hippie?
snesman (34278) skrev:Eller gør begge dele, hvorfor skulle man undlade at børste tænder, din hippie?
For de fleste folk er det en ting der bare skal overstås :)
Mamad (moveax1ret) (34280) skrev:..........der er lidt ensom.
http://www.thebuzzmedia.com/wp-content/uploads/201...
Mamad (moveax1ret) (34280) skrev:..........der er lidt ensom.
Det er da også et stykke tid siden sidst du har været på newz. Man skal passe på med at være væk fra newz i for lang tid af gangen. Illusionen om at man har venner og andet der holder af en, kan let gå i stykker på den måde.
så tag i byen..find nogle venner istedet for at side foran pc'en konstantMamad (moveax1ret) (34280) skrev:..........der er lidt ensom.
så så din grønsag nu skal du ikke være så hård ved MamadSlettetBruger (34287) skrev:Lol... En barfodshippie og en hulemand på løbetur
"velkommen i klubben" btw Mamad :^^ skal vi være ensomme sammen?
"Loneliness is a good thing to share"
- Ernie Pantusso
"Loneliness is a good thing to share"
- Ernie Pantusso
Hehe, det er lige før jeg kunne finde på det.
Jeg er blevet single for en 2 uger siden, og det er bare lidt trist ikke at have en at komme hjem til og fortælle hvordan dagen er gået, en at lave mad til etc.
Det er lige godt satans at min lykke er afhængig af de mest ustabile væsener i verden ( kvinder )
Jeg er blevet single for en 2 uger siden, og det er bare lidt trist ikke at have en at komme hjem til og fortælle hvordan dagen er gået, en at lave mad til etc.
Det er lige godt satans at min lykke er afhængig af de mest ustabile væsener i verden ( kvinder )
csstener (34285) skrev:så tag i byen..find nogle venner istedet for at side foran pc'en konstant
Det er ikke sådan lige til at flere grunde.
1. Jeg kender 2 personer i denne by
2. Jeg går ikke i byen alene.
3. I byen spiller de så høj musik det er umuligt at føre en samtale.
4. Folk opfører sig generelt ikke særligt fedt når de er i byen.
5. Jeg er vokset fra at gå i byen.
Magten skrev:Istedet for en person har du nu hele newz!
At snakke med tilfældige folk over nettet dækker ikke mit behov.
Det er to helt forskellige ting at dele ting med sin bedre halvdel, og ævle lort på nettet.
Da jeg var 17-21 levede jeg meget på nettet, havde altid IRC, msn etc. kørende- og var med til en masse projekter online.
Men efter jeg er begyndt at gerne ville igang med det med børn og familie gider jeg ikke at bruge computere når jeg har fri- det får jeg nok af på arbejdet.
Fjolle skrev:Gå i byen andre steder :)
Racister og alkohol er en dårlig kombo, og er over det meste.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.