mboost-dp1

"Tornado" TNT 2 M64 (Med 32 mb SD)

Gå til bund
Gravatar #1 - rabonzo
30. aug. 2004 12:19
Jeg har fået fat i et nyt tiltrængt grafikkort, men jeg vil stadig gerne sælge det gamle.
Grafikkortet i sig selv fejler intet, men der er ikke Manual eller Software til den. (Intet problem for XP Home eller XP Pro) Softwaren kan nemt hentes ned fra Internettet, hvis det er at man har en ældre version af Windows eller andet OS.
Grafikkortet er egnet til de lidt mindre computere der ikke skal trække så meget grafisk hårdt arbejde. Det vil sige den ikke er egnet til grafik der kører i stil med Doom3 eller lign.

Selve kortet sælges for 250 kr. og det er inklusiv fragt. Du kan naturligvis også selv hente det, og så bliver prisen 200 kr. kontant.

Kontakt mig ved at maile til [email protected] eller send en privat msg til min bruger her på newz.dk
Gravatar #2 - nightH
30. aug. 2004 19:45
hmm, det kan godt være at du har givet en bondegård for det i tidernes morgen, men et NYT koster altså kun 200 kr.
så du bør nok revidere din pris ;/
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24282
og for 231 kr. kan man få et 4x agp kort med nyere teknologi ;)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=49514
(skal lige siges at jeg ikke selv er interesseret i at købe)
såå....
Gravatar #3 - [email protected]
31. aug. 2004 05:38
50 kroner... incl fragt... :oD
Gravatar #4 - rabonzo
31. aug. 2004 13:22
Okay jeg må nok revidere den lidt :P

Men jeg har køler på min og den virker da upåklageligt :) Så vi siger da 100 kr. inclusiv fragt :P For 50 kr. kan jeg jo næsten ikke engang sende den uden det koster mig penge ;)
Gravatar #5 - rabonzo
31. aug. 2004 16:04
Oh well, den er solgt nu :)
Gravatar #6 - amokk
31. aug. 2004 20:59
hmmm en anden gang så kig på edbpriser inden du sælger noget...

det kan tit bedre betale sig at have det liggende som reservedel, hvis man står og mangler et gfx kort til en server eller lign. end at få 100 kr for et 5 år gammel kort, og skulle ud og købe et nyt kort dyrere hvis man står med en maskine og bare mangler et gfx kort eller skal bruge det til at teste om det nu er det som er galt med ens maskine
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login